Pijana dziewczyna wychodzi z baru i idzie na parking. Chce wsiąść do samochodu i jechać do domu. Na miejscu, w którym stał pojazd zastaje łóżko...
Wystartowała czwarta odsłona kampanii społecznej "Piłem-NIE Jadę". Odpowiada za nią Wyborowa PernodRicard, a została ona zorganizowana w ramach globalnego projektu Responsib’ALL Day. Celem projektu jest edukacja i promowanie właściwych postaw w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Krótkie filmiki mają zachęcać do reagowania w sytuacji, gdy ktoś pił i chce wsiąść za kółko.
W ramach akcji pracownicy firmy PernodRicard spotkali się w Poznaniu. Obejrzeli oficjalne spoty kampanii oraz przygotowali krótkie filmy z własnymi propozycjami prawidłowych reakcji. Przeszli też ulicami miasta, rozdając przechodniom ulotki o zasadach odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu i właściwego reagowania w kontakcie z nietrzeźwym kierowcą.
W ubiegłym roku działania były skierowane do rowerzystów. W ich ramach wypuszczona została aplikacja mobilna AlkoFAKTY, która pokazuje, w jaki sposób ludzki organizm reaguje na alkohol. Do tej pory ściągnęło ją około 14 tys. osób.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?