Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Biuro Obsługi Klienta w Katowickich Wodociągach S.A.

Redakcja
Przestrzeń przed Biurem Obsługi Klienta zaaranżowano tworząc plac, który zdobią odrestaurowane zasuwy. Wcześniej stanowiły one część sieci Katowickich Wodociągów S.A.
Przestrzeń przed Biurem Obsługi Klienta zaaranżowano tworząc plac, który zdobią odrestaurowane zasuwy. Wcześniej stanowiły one część sieci Katowickich Wodociągów S.A.
Od początku lutego br. w Katowickich Wodociągach S.A. działa Biuro Obsługi Klienta. Obecnie dobiegają końca prace związane z zagospodarowaniem terenu przed wejściem. Biuro zostało utworzone w siedzibie Spółki w Katowicach Szopienicach.

Do zadań Biura Obsługi Klienta należy załatwianie spraw dotyczących zawierania, aneksowania lub rozwiązywania umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków oraz przyjmowanie wniosków dotyczących wydania uzgodnień lokalizacyjnych, warunków dla budowy i rozbudowy sieci, przyłączy wodno-kanalizacyjnych, uzgodnienie projektów sieci wodno-kanalizacyjnych. Biuro przyjmuje także wnioski o wykonanie dokumentacji projektowej sieci i przyłączy wodno-kanalizacyjnych oraz o nadzory inspektorów nad realizacją inwestycji. W zakresie uprawnień Biura Obsługi Klienta jest również wydawanie warunków technicznych przyłącza wodociągowego na cele podlewania ogrodu i na rozdział wewnętrznej instalacji wodociągowej. Biuro Obsługi Klienta Katowickich Wodociągów S.A. zajmuje się także sprawami dotyczącymi odpłatnego przejmowania sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.

Pracownicy Biura Obsługi Klienta udzielają informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw, niezbędnej dokumentacji, rachunków danego klienta oraz przyjmują raporty na temat stanów wodomierzy. Służą pomocą w przypadku składania reklamacji przez klienta. Podczas wizyty klient Katowickich Wodociągów S.A. może dowiedzieć się o wykonaniu innych usług oferowanych przez firmę i od razu złożyć zlecenie, na przykład dotyczące prac projektowych, robót budowlanych w zakresie przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, opróżniania szamba czy też usług laboratoryjnych.

Klienci Katowickich Wodociągów S.A. obsługiwani są w sali obsługi klienta, w której znajdują się trzy stanowiska bezpośredniej obsługi podzielone tematycznie: informacja techniczna, informacja w sprawie umów, rozliczeń i zadłużeń oraz informacja ogólna. W celu usprawnienia pracy oraz dla lepszej obsługi klientów w sali znajduje się również kasa, w której można dokonywać wpłat.

Wraz z otwarciem Biura Obsługi Klienta zmodernizowana została strona internetowa Katowickich Wodociągów S.A. Zakładka "Poradnik Klienta" została uzupełniona o zestaw interaktywnych formularzy obowiązujących w Spółce. Zaktualizowane oraz uzupełnione zostały cenniki usług i procedury dla klientów Katowickich Wodociągów S.A. Zamieszczono także zestaw najczęściej zadawanych przez klientów pytań wraz z odpowiedziami.

Priorytetem Biura Obsługi Klienta jest zapewnienie satysfakcji i profesjonalnej obsługi klientów Katowickich Wodociągów Spółki Akcyjnej.

Biuro Obsługi Klienta Katowickich Wodociągów S.A.
Godziny otwarcia:
poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 8.00-14.00
e-mail: [email protected]
[email protected]
tel. 32 78 82 400 32 25 61 016, faks 32 78 82 503.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Biuro Obsługi Klienta w Katowickich Wodociągach S.A. - śląskie Nasze Miasto

Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto