Znany jest już dostawca mebli na wyposażenie nowego budynku Urzędu Gminy w Budzyniu, który nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Ich zakup kosztować będzie gminę prawie 750 tys. zł.
Ponad rok (od marca 2015 roku) trwają prace adaptacyjne dawnego kombinatu PGR na potrzeby urzędu. Budynek jest rozbudowywany i w sumie, powierzchnia całego obiektu po zakończeniu rozbudowy wynosić będzie ponad 1000 metrów kwadratowych. Znajdzie się w nim około 70 pomieszczeń. Budynek zostanie wyposażony w kolektory słoneczne do podgrzewania wody i kolektory fotowoltaiczne, które zapewnią wytwarzanie energii elektrycznej na własne potrzeby. Koszt inwestycji to prawie trzy miliony złotych. Jej wykonawcą jest miejscowa firma ,,Zen -Dach” Zenona Szczurka.
Wójt gminy Marcin Sokołowski zapewnia, że prace posuwają się zgodnie z planem i inwestycja ma zakończyć się do 28 października. Wówczas to 30 dni na wyposażenia całego urzędu będzie miało konsorcjum wykonawców MIKOMAX Wrocław/Poznań, które wygrało przetarg na dostarczenie i ustawienie zgodnie z projektem mebli. Zamówienie to obejmuje biurka, fotele biurowe, szafy, stoły, krzesła... W sumie wszystko będzie nowe. Zresztą, nic w tym dziwnego, gdyż obecne wyposażenie pamięta lata 70.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?