Magazyn ma być ilustrowaną gazetą w formacie A4, wydawaną co miesiąc. Jego nakład ma wynosić od ośmiu do dziesięciu tysięcy. Mają się w nim pojawiać wywiady z piłkarzami oraz innymi ciekawymi osobami. Ponadto w gazecie publikowane będą informacje dotyczące akcji charytatywnych organizowanych przez klub, Fundację Familia i kibiców. Nie zabraknie relacji z trybun, także tych obecnych jak i z dawniejszych czasów, będącymi wspomnieniami starszych kibiców, od lat jeżdżących za GKS-em po całej Polsce. Klub planuje również stworzenie działów w których znajdą się informacje oraz aktualne wyniki Akademii Piłkarskiej GKS Jastrzębie oraz informacje na temat działalności Biznes Klubu GKS Jastrzębie.
Głównym celem związanym z magazynem jest otwarcie się na kibiców i dotarcie do jak największego grona, a przede wszystkim do tych, którzy mogą mieć utrudniony dostęp do informacji zamieszczanych w Internecie (oficjalna strona klubowa, media społecznościowe) i preferują tradycyjną formę komunikacji - informują w klubie. Drugim celem jest poszerzenie możliwości reklamowych dla obecnych sponsorów i partnerów GKS-u Jastrzębie, jak i innych firm i przedsiębiorstw, które będą mogły się zareklamować na łamach naszego magazynu - dodają.
Początkowo magazyn będzie dystrybuowany na terenie Jastrzębia-Zdroju, podczas domowych meczów GKS-u Jastrzębie na Stadionie Miejskim, w Sklepie Kibica, a także w siedzibach partnerów klubu. Planowana jest jednak jego dystrybucja w miastach oraz gminach ościennych, gdzie również kibicuje się GKS-owi.
Pierwsze wydanie magazynu ma ukazać się w styczniu 2019 roku. Gazeta będzie bezpłatna.
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?