"Konkubinat to grzech. Nie cudzołóż!" - billboardy na ulicach [SONDA]
Kampanię przygotował Krajowy Ośrodek Duszpasterstwa Rodzin. Chce w ten sposób zwrócić uwagę na fakt, że coraz większa liczba Polaków żyje w konkubinacie, czyli na tzw. kocią łapę.
Billboardy są częścią akcji, która ma zachęcać nas do zawierania związków małżeńskich. Pełna kampania wystartuje już 25 marca.
KODR podaje na swojej stronie, że w konkubinatach żyje 643 tysięcy Polaków, a liczba osób praktykujących tę formę związku wzrosła dwukrotnie w ciągu zaledwie dziesięciu ostatnich lat.
W 2013 roku zawarto najmniej małżeństw od 1945 roku. Rośnie natomiast liczba związków nieformalnych.
Plakaty „Konkubinat to grzech”
Nietypowe billboardy pojawił się w kilkunastu miastach w całej Polsce - w Bielsku-białej, Częstochowie, Poznaniu, Kaliszu, Warszawie, Gdańsku...
Za kampanię odpowiada Krajowy Ośrodek Duszpasterstwa Rodzin działający przy Episkopacie Polski, a partnerem akcji jest Fundacja Razem w Rodzinie. Jak podaje ośrodek plakaty sfinansował anonimowy prywatny sponsor.
Kontrowersyjne billboardy pojawiły się na kilka tygodni przed Wielkanocą. Częstochowianie zastanawiają się, czy ma to w nich wzbudzić poczucie winy, czy może ma zachęcić do powrotu na "właściwą" ścieżkę. Czy zachęca? Co bardziej pomysłowi ludzie w zamian za słowo konkubinat proponują "pedofilia". Kontrowersyjna wojna na hasła trwa...
Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?