Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

KONKURS. Rozdaliśmy książkę "Zakamarki marki"

Redakcja
One Press i serwis NaszeMiasto.pl zapraszają do konkursu, gdzie nagrodą jest przewodnik "Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki".

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

* Silna marka

* Strategia komunikacji marki

* Identyfikacja wizualna

* Nowy marketing

* Case studies

Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!


Aby wygrać książkę wystarczyło odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego chciałbyś zdobyć książkę "Zakamarki marki"?

Książkę wygrali:

M. Krajewski (Zabrze)

Odp."Chciałbym zdobyć książkę dla własnych, prywatnych celów. Tylko i wyłącznie po to, aby w tym zakłamanym świecie, w całej tej mieszaninie glonów, wodorostów i morskiego mułu, umieć wypromować prawdziwą perłę - moją własną markę, która być może kiedyś powstanie. Mam wielką nadzieję, że dzięki tej książce dowiem się czegoś co pomoże osiągnąć mi ten właśnie cel."

P. Bogusław (Katowice)

Odp."Książkę "Zakamarki marki" powinienem dostać ja, ponieważ:
1. Pracuję w handlu i znane marki są mi za pan brat
2. Szef zaliecił mi się dokształcać a ta lektura będzie idealna.
3. Muszę mieć o czym rozmawiać z klientami
No i po czwarte przyda się ciekawa lektura:-)".

A. Stefański (Zabrze)

Odp."O możliwości wygrania książki "Zakamarki Marki" Pawła Tkaczyka dała znać mi siostra. Chciałbym ją dostać ponieważ figuruje ona na liście literatury jaką wybrałem do mojej pracy licencjackiej z Reklamy i Public Relations. W kilku słowach: wygrana w konkursie zaoszczędziłaby mi czasu spędzonego w bibliotekach lub pieniędzy wydanych na potrzebne książki."

M. Goryl (Żywiec)

Odp."Jestem specjalistą ds. marketingu i rozwoju w prywatnym przedsiębiorstwie, a osobiście wielką pasjonatką zagadnień związanych z marketingiem- w szczególności z PR. Z wielkim zaciekaniem „pochłaniam” kolejne wydawnictwa poświęcone powyższej tematyce, gdyż zawsze jest to szansa na zdobycie świeżych informacji przydatnych w życiu zawodowym, ale nierzadko również w osobistym, codziennym.
Będę zatem bardzo wdzięczna za przesłanie przewodnika po świecie marketingu: „Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki” autorstwa Pana Pawła Tkaczyka".

Wszystkim zwycięzcom gratulujemy, książki zostały wysłane na podany w mailu adres.

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Autor: Paweł Tkaczyk
Data wydania: 2011/08
Stron: 216
Cena książki: 39.00 zł

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: KONKURS. Rozdaliśmy książkę "Zakamarki marki" - śląskie Nasze Miasto

Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto