Kupiłeś w sklepie IKEA jedną z tych lamp? Lepiej ją oddaj! Ranna kobieta z Dąbrowy Górniczej ZDJĘCIA

zal/mat. prasoweZaktualizowano 
Kupiłeś w sklepie IKEA lampę sufitową HYBY, LOCK lub RINNA? Zwróć ją jak najszybciej! Przy zwrocie nie będzie nawet wymagany paragon! Szklany klosz może spaść na podłogę lub na was! Ostatnio przez klosz została raniona klientka z Dąbrowy Górniczej

Kupiłeś w sklepie IKEA jedną z tych lamp? Lepiej ją oddaj, szklany klosz może wam spaść na głowę!

IKEA apeluje do klientów, którzy posiadają lampę sufitową HYBY, LOCK lub RINNA, by niezwłocznie ją zdemontowali i zwrócili w najbliższym sklepie IKEA, gdzie otrzymają pełen zwrot kosztów zakupu.

Sklep został powiadomiony przez klientów o incydentach, gdy szklany klosz lampy spadł na podłogę. W kilku przypadkach konieczne okazało się udzielenie pomocy medycznej poszkodowanym. Jedna z osób odniosła obrażenia wymagające założenia szwów.

Dotarliśmy do takiej osoby. Mieszkanka Dąbrowy Górniczej prosi o zachowanie anonimowości.

- Kupiłam jedną z takich lamp w IKEI. Podczas montażu plafon pękł i połówka uderzyła mnie w skroń. Byłam opuchnięta, założono mi sześć szwów - mówi klientka IKEA w Katowicach. - Zgłosiłam to w IKEI i otrzymałam pismo, w którym poinformowano mnie, że zlecone zostaną dodatkowe badania tego towaru. Ostatecznie okazało się jednak, że nie mają jednak żadnych zastrzeżeń do tych lamp. Zapytano mnie jakie mam oczekiwania i odpowiedziałam, że przecież tak duża firma chyba wie, jak postępować w takich sytuacjach. Nie otrzymałam jednak żadnego odszkodowania - podkreśla nasza Czytelniczka.

Jak informuje IKEA na swojej stronie - Bardzo poważanie traktujemy kwestię bezpieczeństwa swoich produktów, dlatego każdy z nich jest testowany i sprawdzany pod kątem zgodności z obowiązującymi normami i przepisami. Jednak pomimo tego, dotarły do nas zgłoszenia przypadków, gdy klosz lampy spadł na podłogę. W trosce o bezpieczeństwo klientów chcemy uniknąć podobnych wypadków, dlatego podjęliśmy decyzję o wycofaniu lamp z rynku.

Lampy sufitowe HYBY oraz LOCK znajdowały się w sprzedaży na wszystkich rynkach IKEA (LOCK od 2002 roku, a HYBY od 2012 roku), natomiast lampa RINNA oferowana była od 2010 roku w jedenastu krajach europejskich oraz w Chinach. Lampy sufitowe HYBY, LOCK oraz RINNA można oddać w najbliższym sklepie IKEA, gdzie zostanie dokonany pełen zwrot kosztów zakupu. Dowód zakupu (paragon) nie jest konieczny, by otrzymać zwrot. Więcej informacji można uzyskać w Dziale Obsługi Klienta w najbliższym sklepie IKEA lub telefonicznie pod numerem 22 275 05 00.

Czytaj też:
Kupiłeś w Lidlu reflektor "Livarno Lux"? Zwróć go, bo może dojść do wybuchu

Wideo

polecane: Flesz: Czy grozi nam katastrofa klimatyczna?

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3