Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej poszukuje pracowników. Są dwie oferty pracy

PAS
mat. UM
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej poszukuje pracowników. Ogłoszony został nabór na dwa wolne stanowiska.

O specjalisty ds. księgowości nie mogą ubiegać się osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, będące obywatelami Unii Europejskiej oraz obywatele państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – posiadający znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

1. Stanowisko pracy:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
2. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe o kierunku lub specjalności: finanse, rachunkowość lub ekonomia,
b) doświadczenie zawodowe: w przypadku średniego wykształcenia minimum 5 letni staż pracy, w przypadku wyższego wykształcenia minimum 4 letni staż pracy,
c) biegła znajomość programów: Word, Excel, Open Office,
d) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
e) znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o finansach publicznych wraz
z aktami wykonawczymi, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług,
f) nieposzlakowana opinia.

3. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych.
b) mile widziane doświadczenie przy rozliczaniu projektów unijnych,
c) mile widziana znajomość programu Vulcan – Księgowość Optivum.
4. Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne:
a) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
b) umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
c) samodzielność,
d) odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
e) bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
f) umiejętność pracy pod presją czasu,
g) odporność na stres,
h) umiejętność skutecznego komunikowania się,
i) wysoka kultura osobista.
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

5.1. Zadania główne:
a) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej wydatków
i dochodów budżetowych,
b) prowadzenie ewidencji wydatków i dochodów budżetowych zgodnie z klasyfikacją
budżetową,
c) uzgadnianie kont syntetycznych i analitycznych według klasyfikacji budżetowej,
kontrahentów oraz zadań,
d) terminowe sporządzanie sprawozdań z wykonania planu wydatków i dochodów
budżetowych oraz analiza ich realizacji,
e) odprowadzanie dochodów budżetowych do gminy,
f) prowadzenie dokumentacji w zakresie VAT oraz sporządzanie deklaracji.

5.2. Zadania pomocnicze:
a) prowadzenie księgowości Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
c) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
d) kserokopia świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy
(w przypadku pozostawania w zatrudnieniu),
e) kserokopia dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902),
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922),
i) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych
z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
j) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
k) inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

7. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) praca przy komputerze
8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w MOPS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

9. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w sekretariacie MOPS, I piętro pokój nr 124, w godzinach: 7.00-15.00, w czwartek w godzinach 7.00-17.00 lub doręczone listownie w terminie do dnia 14.02.2018 r. godz. 15.00 pod adresem:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Aleja Józefa Piłsudskiego 2
41-300 Dąbrowa Górnicza
w zaklejonej kopercie, na której należy napisać imię, nazwisko, adres oraz numer telefonu
kontaktowego wraz z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko – SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI W DZIALE
FINANSOWO-KSIĘGOWYM”
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do sekretariatu
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej), nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje na temat prowadzonych naborów oraz informacje w zakresie rozstrzygnięć naborów można uzyskać pod numerem telefonu: 32 262 25 28, 571 332 388 (Dział Kadr, Płac i Organizacji).

10. Kandydaci spełniający wymogi formalne i dopuszczeni do dalszego etapu naboru otrzymują telefoniczną informację o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej bądź pisemnego testu merytorycznego.
11. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej przy Al. Piłsudskiego 2.
12. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymagań formalnych i nie zostały zakwalifikowane do dalszego etapu naboru lub były nieobecne zostaną trwale zniszczone po upływie 1 miesiąca od zakończenia naboru.
13. Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.

***************************************************************************************************************************************

1. Stanowisko pracy:
PODINSPEKTOR W DZIALE DS. REHABILITACJI SPOŁECZNEJ

2. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, rozporządzenia w sprawie rodzajów zadań powiatu, które mogą być finansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, rozporządzanie w sprawie turnusów
rehabilitacyjnych, rozporządzenie w sprawie warsztatów terapii zajęciowej, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
c) znajomość zapisów pilotażowego programu „Aktywny samorząd”,
d) biegła znajomość programów: Word, Excel, Open Office,
e) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
f) nieposzlakowana opinia.

3. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziany staż pracy w administracji publicznej,
b) mile widziana znajomość programu komputerowego „PCPR”.

4. Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne:
a) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
b) umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
c) odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
d) umiejętność pracy pod presją czasu,
e) odporność na stres,
f) umiejętność skutecznego komunikowania się,
g) umiejętność redagowania pism i przygotowywania projektów decyzji
administracyjnych,
h) wysoka kultura osobista.

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
5.1. Zadania główne:
a) ewidencjonowanie wniosków składanych przez wnioskodawców,
b) weryfikacja wniosków,
c) sporządzanie informacji o przyznanym dofinansowaniu,
d) sporządzanie umów zawieranych z wnioskodawcami,
e) przyjmowanie i rozliczanie dokumentów księgowych potwierdzających dokonanie
zakupu lub skorzystania z usług,
f) rozliczanie dofinansowania,
g) przygotowanie dokumentów do przelewu,
h) prowadzenie rejestru udzielonej pomocy,
i) bieżąca kontrola wydatkowanych środków finansowych,
j) sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań.
5.2. Zadania pomocnicze:
a) bieżąca obsługa klientów,
b) udzielanie informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
c) redagowanie pism,
d) prowadzenie korespondencji,
e) przygotowanie wzorów wniosków z zakresu zadań w obszarze rehabilitacji społecznej
oraz pilotażowego programu „Aktywny samorząd”.

6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
c) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
d) kserokopia dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902),
e) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia
29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922),
h) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych
z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
i) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
j) inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

7. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) praca przy komputerze

8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w MOPS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

9. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w sekretariacie MOPS, I piętro pokój nr 124, w godzinach: 7.00-15.00, w czwartek w godzinach 7.00-17.00 lub doręczone listownie w terminie do dnia 12.02.2018 r. godz. 15.00 pod adresem:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Aleja Józefa Piłsudskiego 2
41-300 Dąbrowa Górnicza
w zaklejonej kopercie, na której należy napisać imię, nazwisko, adres oraz numer telefonu
kontaktowego wraz z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko – PODINSPEKTOR W DZIALE DS. REHABILITACJI
SPOŁECZNEJ”

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do sekretariatu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej), nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje na temat prowadzonych naborów oraz informacje w zakresie rozstrzygnięć naborów można uzyskać pod numerem telefonu: 32 262 25 28, 571 332 388
(Dział Kadr, Płac i Organizacji).

10. Kandydaci spełniający wymogi formalne i dopuszczeni do dalszego etapu naboru otrzymują telefoniczną informację o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej bądź pisemnego testu merytorycznego.
11. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej przy Al. Piłsudskiego 2.
12. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymagań formalnych i nie zostały zakwalifikowane do dalszego etapu naboru lub były nieobecne zostaną trwale zniszczone po upływie 1 miesiąca od zakończenia naboru.
13. Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dabrowagornicza.naszemiasto.pl Nasze Miasto