Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nowe Netto w Bytomiu już otwarte. To pierwszy taki sklep na Śląsku

K. Pachelska, P. Osadnik
Otwarcie Netto w Bytomiu 11.04.2019
Otwarcie Netto w Bytomiu 11.04.2019 OSA
Przy ul. Wrocławskiej w Bytomiu otwarto nowe Netto. Jest to pierwszy sklep duńskiej sieci na południu Polski, który został wybudowany zgodnie z koncepcją 3.0. Oznacza to, że w założeniach ma być bardziej przyjazny klientom.

Nowe Netto 3.0 w Bytomiu jest już otwarte

Sieć Netto otworzyła właśnie swój nowy sklep w Bytomiu. 11 kwietnia już kilkanaście minut przed otwarciem przed marketem ustawiły się tłumy klientów, ciekawe promocji i tego, co oferuje nowy okoliczny sklep. Netto przy ul. Wrocławskiej to pierwszy w południowej Polsce sklep tej sieci, który został wybudowany w koncepcji 3.0.

Adres:
Netto
ul. Wrocławska 134
41-902 Bytom
Godziny otwarcia:
pon.-sob. 6-21
niedziele handlowe 8-20

Czym różni się Netto 3.0 od zwykłego Netto?
Nowe rozwiązania służą zwiększeniu komfortu zakupowego klientów, a składają się na nie m.in.:

  • duża powierzchnia sklepu,
  • szerokie alejki,
  • poszerzony asortyment - m.in. więcej świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO
  • wyeksponowane strefy świeżych owoców i warzyw,
  • nastrojowa muzyka,
  • rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami,
  • naturalne materiały, z jakich wykonano wyposażenie,
  • ściana „żywych kwiatów”, podkreślająca świeżość produktów,
  • nowa kolorystyka,
  • oszczędna komunikacja.

W nowym sklepie sieci Netto w Bytomiu będą też lokalne stoiska - mięsne Madej Wróbel oraz piekarni Kristoff.

- Jest to nasz pierwszy sklep zrealizowany w myśl koncepcji 3.0 na terenie województwa śląskiego, ale już możemy obiecać, że nie ostatni - zapowiada Marek Ostrówka, dyrektor regionalny Netto.

Na terenie naszego województwa mają powstawać teraz kolejne sklepy Netto w koncepcie 3.0. Niebawem zacznie się przebudowa już istniejących marketów, a być może pod koniec 2019 roku otworzą się też nowe sklepy, które od początku będą powstawały zgodnie z filozofią firmy pod nazwą 3.0. Największą ekspansję Netto planuje na rok 2020.

Obecnie w województwie śląskim działają 44 sklepy Netto.

Netto to duńska sieć handlowa, która ma w logo psa - terriera szkockiego o imieniu Scottie. Jest obecna od 23 lat w Polsce. Firma ma ponad 370 sklepów - dyskontów - w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów.

Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

Wraz z wprowadzeniem nowego konceptu, Netto zmieniło też logo na bardziej uproszczone i unowocześnione. Ma ono odzwierciedlać kierunek zmian, definiowanych przez cztery strategiczne filary, na których opiera się koncept 3.0:

  • skandynawski charakter – skandynawskie wartości i skandynawski design,
  • korzyść – utrzymanie niskiej ceny, dbałość o najwyższą jakość, a także współpraca z lokalnymi społecznościami,
  • śmiałość – wyrazista komunikacja, zdecydowany kierunek zmian,
  • prostota – prosta i łatwa nawigacja, proste rozwiązania w zarządzaniu sklepem i obsłudze klienta.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bytom.naszemiasto.pl Nasze Miasto