Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Rzecznik pasażera ZKM czeka na skargi i sugestie

Redakcja
PM
W styczniu w zawierciańskim Zakładzie Komunikacji Miejskiej powołana została funkcja rzecznika pasażera. Do jego zadań należy m.in. przyjmowanie skarg na funkcjonowanie ZKM oraz przyjmowanie sugestii pasażerów.

Rzecznik pasażera Zakładu Komunikacji Miejskiej w Zawierciu powołany został w styczniu tego roku. Mieszkańcy mogą kontaktować się z nim w sprawie funkcjonowania komunikacji miejskiej w powiecie zawierciańskim. Mogą do niego zgłaszać skargi oraz sugestie związane z rozkładami jazdy. Rzecznikiem pasażera ZKM został Maciej Zaremba.

- Rzecznik to osoba, która ma przyjść do pracy. Usiąść za biurkiem i przyjmować pasażerów, którym cokolwiek związanego z komunikacją miejską nie spodobało się. Mieszkańcy mają prawo nas o tym informować. Jeśli polegalibyśmy tylko na otrzymywanych mailach, to wykluczylibyśmy osoby niekorzystające z internetu. A to byłoby bardzo niesprawiedliwe - mówi Maciej Zaremba. - Jedni mieszkańcy preferują kontakt telefoniczny. Inni będą woleli schować się za anonimowym kontem na facebooku. Są także osoby, które będą chciały przyjść do nas bezpośrednio i złożyć skargę - dodaje Marciej Zaremba.

Mieszkańcy będą mogli zgłaszać zarówno skargi, jak i sugestie związane z funkcjonowaniem Zakładu Komunikacji Miejskiej lub rozkładu jazdy autobusów. Każdy ma otrzymać bezpośrednią informację na poruszony przez siebie temat.

- Część sugestii nie będzie realna do zrealizowania. ZKM nie jest firmą taksówkarską. Nie jesteśmy w stanie zapewnić połączeń każdego z każdym. Wszędzie, gdzie to jest możliwe będziemy wprowadzać zmiany. Te mikrogłosy są bardzo ważne - mówi Maciej Zaremba. - Każdy będzie mieć pewność, że informacja zostanie przekazana prezesowi ZKM i prezydentowi miasta. Każdy mieszkaniec uzyska konkretną odpowiedź na swoje pytania lub przekierujemy do osobo odpowiedzialnej za ten temat. Jeśli jakiś kierowca odjeżdża przed czasem, to bardzo prosimy o zgłoszenia. Jesteśmy właśnie od takich interwencji. My takie zachowanie sprawdzimy i rozwiążemy problem - dodaje.

Rzecznik pełni dyżury w każdą środę w godzinach od 10 do 13 w siedzibie Zakładu Komunikacji Miejskiej w Zawierciu.

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na zawiercie.naszemiasto.pl Nasze Miasto