Polegał na ekspozycji walorów turystycznych subregionu w portach lotniczych na terenie całej Polski, przy wykorzystaniu oferowanych przez nie powierzchni reklamowych. Celem projektu było wypromowanie subregionu północnego oraz Jury Krakowsko-Częstochowskiej jako miejsca, gdzie można aktywnie spędzić czas, uprawiać turystykę rekreacyjną bez względu na porę roku.
Bezpośrednim założeniem projektu jest wzrost liczby
turystów, zarówno tych indywidualnych jak i przyjeżdżających w zorganizowanych grupach.
Projekt realizowany był przez Wydział Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Częstochowy.
Kosztował 785 tys. złotych, z czego 85 pocent pochodziło z funduszy europejskich. Informacje o atrakcjach czekających turystów przyjeżdżających na Jurę Krakowsko-Częstochowską prezentowane były w różnych formach, m.in za pomocą billboardów, plakatów, podświetlanych kasetonów, ulotek, spotów reklamowych i 18 akcji reklamowych z udziałem hostess.
W ramach projektu przygotowany został produkt w postaci amonitu z dołączoną legendą, stanowiący element charakterystyczny tylko dla obszaru Jury.
Upominek rozdawany był za pośrednictwem hostess podczas całodniowych akcji promocyjnych. Jednodniowe akcje odbywały się na terenach krajowych portów lotniczych, m.in. w Pyrzowicach.
Akcja "Jurajsko aktywni" kładła nacisk na możliwość uprawiania różnorodnych form rekreacji na tle jurajskich zamków, np. turystyki rowerowej, czy wspinaczki. Malownicze tereny Jury to wymarzone miejsce do tego typu aktywności ludzkiej.
Na wszystkich formach promocyjnych umieszczona była muszla amonitowa.
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?