Prawie 650 tys. zł na tę kampanię pochodzi ze środków europejskich. Gmina pozyskała je w ramach programu "Nordic walking - nowy produkt turystyczny kluczem do wzrostu rozpoznawalności Gminy Olsztyn". Całkowita wartość projektu to prawie 800 tys. zł. - Te spore unijne środki na promocję pozwolą na umocnienie wizerunku gminy Olsztyn jako jurajskiego centrum turystyki. Nordic walking jako nowy, markowy produkt turystyczny pozwoli turystom i mieszkańcom na poznanie walorów okolicy, zachęcając równocześnie do aktywności ruchowej - wyjaśnia Monika Kosielak z Urzędu Gminy w Olsztynie. - 2 października odbędzie się uroczyste zakończenie tego projektu, zorganizujemy wtedy Ogólnopolski Dzień Marszu. Chcemy być centrum nordic walking nie tylko na Jurze, ale i w całej Polsce.
W ramach kampanii przewidziano spoty reklamowe w telewizji ogólnopolskiej i stacjach radiowych, reklamę w prasie i w serwisach internetowych, na billboardach i banerach umieszczonych w głównych miastach regionu, produkcję materiałów reklamowych. Kampania promocyjna ma na celu pokazanie mieszkańcom oraz turystom, że Olsztyn jest gminą otwartą na turystykę.
- Zakładamy poprawę wizerunku gminy w oczach turystów, promocję zdrowego trybu życia, zwiększenie liczby imprez sportowo-rekreacyjnych - wylicza Tomasz Kucharski, wójt. - Mamy świetne tereny do turystyki pieszej - dodaje.
Najlepsze warunki do uprawiania nordic walking w gminie Olsztyn dają Sokole Góry. Amatorów spacerów z kijami już tutaj nie brakuje. - To bardzo dobry sposób na relaks, można tu czynnie wypoczywać - mówią.
9 ulubionych miejsc kleszczy w ciele
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?