Pretekstem do kampanii warszawskiego ratusza były badania przeprowadzone w ubiegłym roku przez agencję Millward Brown SMG/KRC, o których pisaliśmy w listopadzie. W badanich pytano mieszkańców różnych miast Polski czy są dumni ze stolicy.
Motywy przedstawione na zdjęciach mają przybliżać Warszawę do miast, w których rozmieszczone są billboardy. Oprócz tego billboardy prezentują wyniki badań.
Okazuje się, że zaledwie 44 proc. mieszkańców Trójmiasta jest dumnych z Warszawy. Podobna sytuacja jest w Łodzi. Najwięcej dobrego zdania o Warszawie mieli mieszkańcy Białegostoku: 84 proc. z nich jest dumnych ze stolicy.
Kampania została przygotowana przez firmę AMS. 721 plakatów w formie billboardów zostało już rozmieszczonych m.in. w Białymstoku, Krakowie, Lublinie i Wrocławiu. Prawie 200 billboardów możemy też oglądać w samej Warszawie.
Czytaj również:
Jak Warszawę widzą w Polsce?
Filmy o Warszawie w BBC i CNN
„Warszawa powinna być wizytówką” - wywiad z Januszem Malinowskim
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?