Do zadań Biura Obsługi Klienta należy załatwianie spraw dotyczących zawierania, aneksowania lub rozwiązywania umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków oraz przyjmowanie wniosków dotyczących wydania uzgodnień lokalizacyjnych, warunków dla budowy i rozbudowy sieci, przyłączy wodno-kanalizacyjnych, uzgodnienie projektów sieci wodno-kanalizacyjnych. Biuro przyjmuje także wnioski o wykonanie dokumentacji projektowej sieci i przyłączy wodno-kanalizacyjnych oraz o nadzory inspektorów nad realizacją inwestycji. W zakresie uprawnień Biura Obsługi Klienta jest również wydawanie warunków technicznych przyłącza wodociągowego na cele podlewania ogrodu i na rozdział wewnętrznej instalacji wodociągowej. Biuro Obsługi Klienta Katowickich Wodociągów S.A. zajmuje się także sprawami dotyczącymi odpłatnego przejmowania sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
Pracownicy Biura Obsługi Klienta udzielają informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw, niezbędnej dokumentacji, rachunków danego klienta oraz przyjmują raporty na temat stanów wodomierzy. Służą pomocą w przypadku składania reklamacji przez klienta. Podczas wizyty klient Katowickich Wodociągów S.A. może dowiedzieć się o wykonaniu innych usług oferowanych przez firmę i od razu złożyć zlecenie, na przykład dotyczące prac projektowych, robót budowlanych w zakresie przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, opróżniania szamba czy też usług laboratoryjnych.
Klienci Katowickich Wodociągów S.A. obsługiwani są w sali obsługi klienta, w której znajdują się trzy stanowiska bezpośredniej obsługi podzielone tematycznie: informacja techniczna, informacja w sprawie umów, rozliczeń i zadłużeń oraz informacja ogólna. W celu usprawnienia pracy oraz dla lepszej obsługi klientów w sali znajduje się również kasa, w której można dokonywać wpłat.
Wraz z otwarciem Biura Obsługi Klienta zmodernizowana została strona internetowa Katowickich Wodociągów S.A. Zakładka "Poradnik Klienta" została uzupełniona o zestaw interaktywnych formularzy obowiązujących w Spółce. Zaktualizowane oraz uzupełnione zostały cenniki usług i procedury dla klientów Katowickich Wodociągów S.A. Zamieszczono także zestaw najczęściej zadawanych przez klientów pytań wraz z odpowiedziami.
Priorytetem Biura Obsługi Klienta jest zapewnienie satysfakcji i profesjonalnej obsługi klientów Katowickich Wodociągów Spółki Akcyjnej.
Biuro Obsługi Klienta Katowickich Wodociągów S.A.
Godziny otwarcia:
poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 8.00-14.00
e-mail: [email protected]
[email protected]
tel. 32 78 82 400 32 25 61 016, faks 32 78 82 503.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?