MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
22 z 23
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Denerwują was pytania o kartę stałego klienta, zakup...
fot. Pxhere.com

Czy uważasz się za uprzejmego klienta? Nie uprzykrzaj życia sprzedawcom - unikaj tych zachowań

Irytowanie się z powodu formułek grzecznościowych

Denerwują was pytania o kartę stałego klienta, zakup dodatkowych produktów lub wrzucenie donacji do skarbonki? Irytuje cię „Witamy w naszej drogerii, w czym mogę pomóc” lub „Dziękujemy za zakupy, do zobaczenia wkrótce?”. Pracownik nie ma na to wpływu – są to wytyczne z działów marketingu lub obsługi klienta, które należy spełniać - często pod groźbą kar służbowych.

Zobacz również

Max Verstappen wygrywa Grand Prix Hiszpanii. Lando Norris wiceliderem

Max Verstappen wygrywa Grand Prix Hiszpanii. Lando Norris wiceliderem

Niepokonane „Koziołki”. Motor wygrał w Gorzowie – to dziesiąty triumf w sezonie

NOWE
Niepokonane „Koziołki”. Motor wygrał w Gorzowie – to dziesiąty triumf w sezonie

Polecamy

Pożar w miejscu odbioru odpadów Remondis w Gliwicach. Jedna osoba jest poszkodowana

Pożar w miejscu odbioru odpadów Remondis w Gliwicach. Jedna osoba jest poszkodowana

Jastrzębie: Zmarł pacjent, którego nie przyjęto do szpitala. Lekarka z zarzutami

Jastrzębie: Zmarł pacjent, którego nie przyjęto do szpitala. Lekarka z zarzutami

Rozstrzygnięto przetarg na remont żyrafy w Parku Śląskim. Rzeźba odzyska blask

Rozstrzygnięto przetarg na remont żyrafy w Parku Śląskim. Rzeźba odzyska blask