Nietypowa akcja marketingowa już dziś opisywana jest przez kilka portali branżowych jako "rewolucyjna". Projekt "fanpage na żywo" to duże wyzwanie technologiczne oraz... budowlane. 13-metrowa konstrukcja (rusztowanie) ma wyglądać jak prawdziwy facebook’owy wall Ekspertów Tesco.
Fanpage na żywo w Gliwicach. Facebook z rusztowania?
Posty, lajki, tablica będą wyglądać i tworzyć się jednak zupełnie inaczej, niż na naszym komputerze. Sama konstrukcja będzie miała ok. 13 metrów wysokości i 11 metrów szerokości. W centralnej jej części znajdzie się ekran diodowy o wymiarach 5x6 m, na którym "na żywo" będą publikowane personalizowane posty uczestników dużej imprezy przed hipermarketem Tesco.
Za pomysł oraz realizację całego przedsięwzięcia odpowiada agencja Lemon Sky z Wrocławia. Jedno jest pewne. Prawdopodobnie cały polski internet w sobotę skupi się na Gliwicach
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?