Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

I feel shine by Pilawski. Kolekcja na zimę 2021/2022

Redakcja
Kolekcja na zimę 2021/2022 Pilawskiego nosi tytuł I feel shine. Tu lata 70. - cekinowe garnitury, lateksowe płaszcze i szyfonowe sukienki mieszają się ze streetwearem - puchowe kurki, oversizowe torby, dresowe bluzy. Do tego odnajdujemy w kolekcji echo grunge’u lat 90. - olbrzymie swetry łączone ze skórzanymi spodniami.

Kolekcja na zimę 2021/2022 Pilawskiego nosi tytuł I feel shine. Tu lata 70. - cekinowe garnitury, lateksowe płaszcze i szyfonowe sukienki mieszają się ze streetwearem - puchowe kurki, oversizowe torby, dresowe bluzy. Do tego odnajdujemy w kolekcji echo grunge’u lat 90. - olbrzymie swetry łączone ze skórzanymi spodniami. Swetry są oczywiście robione ręcznie, więc mają głęboką fakturę. Printy na marynarkach i garniturach kojarzą się z graffiti. Pilawski bawi się modą. Seksowne sukienki i swetry. Bawi się fakturą i printem. Błyskiem i matem. Jak zawsze u Pilawskiego czarny jest tłem do koloru sezonu. Tym razem to jest kobalt. Połączenie czerni i kobaltu daje bardzo wyrafinowany efekt.

W tej kolekcji odnajdą się nie tylko kobiety i mężczyźni. Wiele z jego projektów jest genderfree. Odnajdą się w nich osoby o każdej tożsamości płciowej.

Różnorodność nie jest dla niego tylko słowem. Jest inspiracją do tworzenia.

To wszystko można było zobaczyć w Fabryce Porcelany w Katowicach. Nie był to zwykły pokaz mody raczej wydarzenie artystyczne, gdzie goście nie byli tylko widzami, ale aktywnymi uczestnikami pokazu. Większość z przybyłych była ubrana w projekty Pilawskiego. To wielki komplement dla projektanta. Młode dziewczyny, piękne kobiety, chłopcy i mężczyźni. Wieczorowe kreacje i dresowe bluzy. Ten gang Pilawskiego doskonale wpisał się w ideę imprezy.

Młody, 26 letni, Pilawski ma niezwykłą energię. Tę moc poczuli też partnerzy wydarzenia DPD, Miasto Katowice, Fabryka Porcelany, Coca-Cola, Katowicka Euroklinika Jerzego Wilgusa, Wawel Serwis, Nowy Sikornik, Netology, Unicorn Studio, G. H.Mumm Champagne, Chivas.

Serca publiczości podbiła też Luna.. Jako pierwsza Polka i jedna z 35 młodych, obiecujących wokalistek na świecie została zaproszona do akcji na rzecz kobiet Spotify Equal, a jej wizerunek prezentowany był na billboardach na słynnym nowojorskim Time Square

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto