Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pyszne.pl nowym partnerem Takeaway.com

Reklama
Reklama
Reklama
Takeaway.com, największa w Europie kontynentalnej firma umożliwiająca zamawianie jedzenia przez Internet, bierze pod swoje skrzydła Pyszne.pl – polskiego lidera z tej samej branży.

Współpraca ma przynieść spore korzyści obu stronom. Jako lider, obsługujący 27000 lokali w 11 krajach, wywodzące się z NorwegiiTakeaway.com wesprze serwis Pyszne.pl i umożliwi mu wypłynięcie na szerokie wody. Polska to jeden z kluczowych krajów Europy i dlatego bardzo cieszę się z przyłączenia Pyszne.pl, które stanowi świetne uzupełnienie naszego portfolio – mówi założyciel Takeaway.com, Jitse Groen. – (…) mamy ambitne plany i chcemy je realizować na polskim rynku, który rośnie w niesamowitym tempie – dodaje. Jego zdanie podziela Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel Pyszne.pl – Rynek zamówień jedzenia przez Internet w Polsce ma przed sobą ogromne perspektywy wzrostu – przekonuje. – Cieszymy się, że należąc do grupy Takeaway.com, będziemy mieli jeszcze większy wpływ na jego rozwój.

 

Pyszne.pl, podobnie jak Takeaway.com, to innowacyjny serwis ułatwiający życie wszystkim tym, którzy nie mają czasu na samodzielne gotowanie. Za pośrednictwem prostej w obsłudze strony internetowej www.pyszne.pl można pod jednym adresem sprawdzić menu wielu restauracji, oferujących różnorodne dania (kuchnia włoska, chińska, japońska, śródziemnomorska) i wybrać to, na co akurat ma się ochotę, z dostawą do domu lub pracy. Już dziś Pyszne.pl obsługuje ponad 1500 restauracji ulokowanych w największych polskich miastach, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie i Gdańsku. Właściciele serwisu zakładają, że do końca roku liczba ta wzrośnie do 2000 lokali.

 

Cel bieżących działań biznesowych wrocławskiej marki, powołanej do życia w 2010 roku, wyjaśnia jej współzałożyciel, Piotr Czajkowski – Chcemy, aby Pyszne.pl było platformą do zamawiania jedzenia najchętniej wybieraną zarówno przez użytkowników, jak i przez restauratorów– opowiada –Jestem przekonany, że z doświadczeniem i wsparciem Takeaway.com osiągniemy ten cel.

 

Zwieńczeniem tego przełomowego kroku w historii platformy Pyszne.pl ma być zaplanowana na koniec roku kampania reklamowa, która zostanie wyemitowana w telewizji ogólnopolskiej i dotrze do milionów widzów w całym kraju.

 

 

pyszne.pl

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Pyszne.pl nowym partnerem Takeaway.com - śląskie Nasze Miasto

Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto