Ktoś jeszcze pamięta spot, który miał przedstawiać Katowice jako miasto biznesu? Latający spodek okrążył miasto, sztywny lektor wymieniał kolejno kilka banalnych haseł, a całość została dosłownie zmiażdżona przez opinie internautów.[Nowy film promocyjny Katowic]
O tym, że można zachęcać inwestorów w bardziej atrakcyjny sposób udowadniają w Radzionkowie. Niespełna 20-tysięczna gmina, która jeszcze w latach 90-tych była dzielnicą Bytomia, wystartowała z kampanią reklamową, między innymi w telewizji TVN24.
Spot promujący kampanię "Radzionków - miasto moich inwestycji", pokazuje japońskiego inwestora, który przemierza tereny Radzionkowa, pokazując gdzie powstaną kolejne inwestycje. Cały czas (nie ważne, czy w zarośniętych sadzawkach, czy na segwayach) towarzyszy mu burmistrz i grupa urzędników. Nic w tym zresztą dziwnego, w końcu spot kwituje hasło "inwestorów traktujemy po królewsku".
Film jest częścią projektu, na który gmina Radzionków pozyskała ponad 600 tysięcy złotych z Unii Europejskiej. Oprócz telewizyjnych reklam w TVN24, gmina będzie zachęcać inwestorów również w stacjach radiowych, poprzez kampanię billboardową w Katowicach, Krakowie, Warszawie i Wrocławiu oraz emitując artykuły sponsorowane w dziennikach ogólnopolskich o tematyce biznesowej. W październiku przedstawiciele Radzionkowa wezmą udział w Targach Expo Real, które odbędą się w Monachium.
Poniżej przedstawiamy spot reklamowy Radzionkowa. Napiszcie w komentarzach, jak go oceniacie.
To już druga reklama z serii "inwestorów traktujemy po królewsku", poprzedni spot miał swoją premierę w zeszłym roku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?