Szyldy, billboardy i tablice reklamowe w równej mierze zasłaniają zarówno elewacje domów handlowych, jak i zabytkowych kamienic. Jak z tym walczyć, pokazały nam władze Krakowa, gdzie za sprawą ustanowienia Parku Kulturowego Stare Miasto, z zabytkowej części grodu nad Wisłą zniknęła niemal połowa reklam. U nas, póki co, większości samorządowców brakuje takiej determinacji. Ogólnikowo mówią o konieczności edukacji i szczegółowego sprawdzenia treści planów miejscowych.
Konkurs DZ dla internautów: rower dla zwycięzcy
Dziś przedstawiamy Wam zdjęcia wykonane w ciągu ostatnich kilku dni przez naszych dziennikarzy na ulicach miast naszego regionu. Chciałoby się powiedzieć: podziwiajcie i płaczcie. Teraz Wasza kolej. Czy w swoich miejscowościach znacie okolice, gdzie natłok reklam oraz szyldów wywołuje istny "oczopląs"?
Jeśli tak, to nie wahajcie się. Nie mijajcie tych "kwiatków" obojętnie. Róbcie zdjęcia i wysyłajcie je do 22 lutego na adres: [email protected]. Nagrodą w konkursie reklamowych absurdów jest rower.
Więcej o akcji Dziennika Zachodniego. Po co to robimy? Czytaj
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?