SN zajmował się sprawą pary, która przeżyła koszmar podczas wycieczki do Sharm el Sheikh: zabrakło ich rezerwacji, nie było gwarantowanego umową rezydenta. Anna i Szymon noc spędzili w suterenie, a cztery na dostawce w pokoju z obcą parą. Turyści zaskarżyli organizatora wyjazdu za straty moralne - i początkowo niewiele wskórali. Ostatecznie SN przyznał im rację: nakazał firmie zwrócić koszty wycieczki i zapłacić za straty niematerialne.
Orzeczenie SN o odszkodowaniu za zepsucie urlopu - czyli szkodę niemajątkową klienta - może ujednolicić stanowisko polskich sądów, które odtąd mogą nam przyznawać nie tylko kwotę za straty materialne, ale i odszkodowanie za zepsuty urlop.
Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?