Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Śląskie promuje swój potencjał inwestycyjny

Redakcja
Ponad 45 tysięcy odsłon w ciągu półtora miesiąca. Blisko 9 tysięcy użytkowników Śląskie pierwsze w Polsce uruchomiło system informowania o możliwościach inwestycyjnych w regionie: www.invest-in-silesia.pl.

- Na portal gospodarczy w pierwszych szczęściu tygodniach działania weszło już dziewięć tysięcy odbiorców - między innymi z Chin, Rosji, Australii czy Stanów Zjednoczonych. Najwięcej jednak było mieszkańców Polski, a zwłaszcza naszego regionu - mówi dyrektor wydziału gospodarki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego Tadeusz Adamski.

O pomyśle na promocję potencjału inwestycyjnego pisaliśmy na początku czerwca.

Czytaj więcej: "Dr House" ma przyciągnąć inwestorów. Dla nich powstał system "Invest in Silesia"

W tej chwili portal prezentuje informacje o inwestycjach, terenach poprzemysłowych czy przetargach z 80 gmin regionu. - Cały czas jesteśmy w kontakcie z pozostałymi jednostkami samorządu regionu i staramy się je przekonać, aby włączyły się w budowę systemu - mówi wicemarszałek Zbyszek Zaborowski.

W czerwcu przeprowadzono kampanię promującą portal. Jej istotą było synergiczne połączenie reklamy zewnętrznej – billboardów – z kampanią informacyjną w specjalistycznych czasopismach i na stronach internetowych poświęconych biznesowi.

Miesięczna kampania obejmowała działania outdoorowe. Na 100 nośnikach prezentowano bilbordy z adresem portalu. Wybór layoutów kampanii został wyłoniony na podstawie wniosków z badania ich czytelności. Do prezentacji wybrano te, które  odznaczają się wysokim wskaźnikiem czytelności. Zaprezentowano je w najpopularniejszych lokalizacja związanych z przedsiębiorczością m.in.: aglomeracja Górnoślaska, Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu i Poznaniu. Według badań tak zlokalizowane billboardy generowała ok. 1,5 mln kontaktów dziennie.

Zamieszczono także ogłoszenia w prasie ogólnopolskiej: Think Tank, Harvard Business Review, Forbes, Polish Market, Polish Business&Travel, Polish Business Report. Łącznie ogłoszenie ukazało się w 90 000 egzemplarzy. Bannery reklamowe emitowane były na portalach o tematyce biznesowe, m.in. Bankier.pl, Eurobankier.pl, Money.pl, Elfin.pl i Infor.pl. Łącznie zanotowano 1 140 833 odsłony.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto