We wrześniu informowaliśmy o
kontrowersjach jakie wzbudziła nowa kolekcja ubrań marki Bytom"The Culture Icons".
Artyści z Republiki oświadczyli wtedy, że nie mają związku ze sprzedażą praw do wizerunku Grzegorza Ciechowskiego. Wdowa po legendarnym wokaliście odpowiedziała wtedy - Kiedy firma BYTOM zwróciła się do mnie z chęcią stworzenia ubrań inspirowanych stylem Grzegorza, pomyślałam że jeśli spadkobiercy tak wielkich artystów, jak Cybulski czy Hłasko wyraziły zgodę, to pomysł musi być wart uwagi.
Sprawa ucichła, a w ostatnich dniach do kampanii firmy odzieżowej włączył się również Bruno Ciechowski - syn tragicznie zmarłego artysty.
- Nigdy nie wpadłbym na to, że wystąpię w roli modela. Oczywiście, świat mody jest pociągający, ale nie myślę jeszcze o konkretnym kierunku mojej życiowej drogi. Gdyby nie kolekcja ubrań poświęcona ojcu, prawdopodobnie nie miałbym okazji do pracy przed obiektywem - wypowiada się Bruno Ciechowski na stronie internetowej grzegorzciechowski.pl. - Podoba mi się pomysł mający na celu przypomnienie stylu ubierania się wybitnych osobowości ze świata sztuki i kultury. Zależy mi na tym, by ludzie pamiętali mojego tatę, nie tylko jego muzykę, ale też jak wyglądał. Wbrew pozorom nie wszyscy wiedzą, kim mój ojciec był, czym się zajmował. Moje pokolenie już go nie pamięta. To dla mnie ważne, że mogę wspierać pamięć po moim ojcu. Cieszę się, że mogę zrobić dla niego coś więcej, niż słuchać jego płyt - dodaje syn artysty.
Zakłady Odzieżowe Bytom specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej, głównie garniturów, marynarek i spodni. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1945 roku w Bytomiu. Firma dysponuje 76 sklepami firmowymi m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach.
echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?