Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Czytamy w nim, że warto zwrócić szczególną uwagę czy...
fot. Tomasz Holod/zdjęcie ilustracyjne

Telewizor przed promocją był tańszy... niż w promocji [LIST czytelnika]. Co na to sklep?

Kupujmy z głową!

Czytamy w nim, że warto zwrócić szczególną uwagę czy "promocja" rzeczywiście jest atrakcyjna, czy sprzedawca sztucznie nie podwyższył ceny wyjściowej. Być może w innym sklepie można ten sam produkt kupić taniej. Kupując stacjonarnie na wyprzedaży mamy prawo do reklamacji. Jeżeli produkt posiada wadę, zwróćmy się do sprzedawcy w ciągu 2 lat od dnia wydania rzeczy. Możemy żądać naprawy, wymiany lub obniżenia ceny. Przedsiębiorca musi rozpatrzyć taką reklamację w ciągu 14 dni - jeśli nie dotrzyma terminu, przyjmuje się, że ją uznał. Jeśli wada jest istotna, możemy żądać nawet odstąpienia od umowy. Aby zgłosić reklamację, najlepiej posiadać dowód zakupu np. paragon, potwierdzenie przelewu. A co, jeśli jesteśmy niezadowoleni z zakupów zrobionych pod wpływem emocji i chcemy je oddać?

Zobacz również

To stanie się hitem internetu. Piłkarz Rakowa wyzywa kibiców [WIDEO]

To stanie się hitem internetu. Piłkarz Rakowa wyzywa kibiców [WIDEO]

Komplet kibiców na derbach GTK Gliwice z MKS-em Dąbrowa Górnicza - ZDJĘCIA

Komplet kibiców na derbach GTK Gliwice z MKS-em Dąbrowa Górnicza - ZDJĘCIA

Polecamy

Nowe udogodnienia na lotnisku Modlin. Duży ukłon w stronę pasażerów

Nowe udogodnienia na lotnisku Modlin. Duży ukłon w stronę pasażerów

Policjant z Pszczyny uratował seniorkę i jej schorowanego wnuka

Policjant z Pszczyny uratował seniorkę i jej schorowanego wnuka

Powiat cieszyński: 35 osób padło ofiarą oszustów. Stracili ponad 700 tys. zł

Powiat cieszyński: 35 osób padło ofiarą oszustów. Stracili ponad 700 tys. zł