Skarga na Koleje Śląskie. Dlaczego pasażerka nie mogła wejść do pociągu? [LIST CZYTELNICZKI]
E-mail do redakcji DZ ze skargą na Koleje Śląskie
Zlekceważona podróżna Ania - tak podpisała swojego maila pełnego rozżalenia na Koleje Śląskie. Oto jego fragmenty: [pis. oryginalna]
Szanowna Redakcjo, piszę do Was bo, mam nadzieję że opisanie praktyk panujących w Kolejach Śląskich, spowoduje większe poszanowanie klienta – podróżnego, korzystającego z pseudo Usług tego przewoźnika.
Piszę do Państwa, gdyż kierowanie skarg – do przewoźnika jest bezcelowe (korzystałam z tej formy w grudniu i nie uzyskałam odpowiedzi) bo przewoźnik nie liczy się z podróżnym i na skargi nie odpowiada. (koleżanka z Działu , też pisała i także nie uzyskała odpowiedzi)
Ciąg dalszy na kolejnym slajdzie >>>