W filmach bije rekord świata w pływaniu, gra w football amerykański, szaleje na quadzie albo jest gwiazdą karate. Wszystkie stylizowane są na amatorskie produkcje.
Skad pomysł na taką wizję fimu promocyjnego? - Zależało mi na tym, aby filmpozbawiony był "malowanych trawników" oraz nadmiernego patosu, chciałem stworzyć coś co łamie konwencje klasycznego spotu wyborczego - mówi producent spotu, Maksymilian Godek.
Swoje najnowsze spoty Stania opublikował tylko w Internecie. Tam według niego zaglądają ludzie młodzi, a to do nich jest kierowany film.
- Zdecydowaliśmy się zachęcić młodzież do wzięcia udziału w wyborach samorządowych wykorzystując ich ulubione narzędzia komunikacji, a więc serwisy Youtube oraz Facebook zamieszczając tam humorystyczne filmiki - mówi Andrzej Stania.
W głównym spocie okazuje się, że to jednak nie prezydent Rudy pobił rekord pływacki, towarzyszy temu stwierdzenie, że prezydent nie powinien skupiać się na fajerwerkach, a zarządzaniu miastem.
- To jasne, że nie ja pobijam rekord świata i zdobywam popisowe przyłożenie w futbolu amerykańskim, prezydent ma inne zadania. Zabiegi te mają na celu zwrócenie uwagi najmłodszych wyborców na zbliżające się wybory samorządowe – dodaje Stania.
Na Was spot zrobił wrażenie?
Archeologiczna Wiosna Biskupin (Żnin)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?