Z badań przeprowadzonych wśród młodzieży (głównie uczniów klas 2. szkół ponadgimnazjalnych raz klas 3. gimnazjum) wynika, że nie maja oni problemów z kupnem alkoholu w sklepach lub barach.
Z tego powodu tarnogórski Ratusz rusza z nową kampanią. Każdy właściciel sklepu lub baru który przyjdzie opłacić koncesję otrzyma od urzędników plakaty z hasłem "Chrońmy młodość. Nie sprzedajemy alkoholu nieletnim." oraz ulotki informujące co grozi za sprzedaż alkoholu osobie poniżej 18 lat. Ma to uświadomić przedsiębiorców o sankcjach za łamanie praw (grzywna, utrata koncesji) oraz odstraszyć młodzież od takich zakupów.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?