- Idąc za przykładem innych postanowiliśmy stworzyć naklejkę na samochód. Dzięki niej mieszkańcy mogą utożsamiać się ze swoim miastem – mówi MM Silesii Wojciech Maćkowski, kierownik Wydziału Promocji Urzędu Miasta w Czeladzi. – Jest to tani i dobry sposób na promocję. Myślę, że czasy się zmieniły i jadąc na Śląsk Czeladzianie nie będą musieli obawiać się utraty szyby - dodaje kierownik.
Projekt stworzony przez Teresę Strojniak plastyka z Urzędu Miasta w Czeladzi to białe tło, w którego centrum znajduje się herb miasta. Po prawej stronie znajduje się flaga Polski, po lewej napis Czeladź, a pod spodem sentencja „Najstarsze Miasto Zagłębia”
- Taka forma jest prosta, ale zarazem ciekawa wizualnie. Teraz, gdy coraz więcej tego typu projektów promocyjnych powstaje w kraju, również tych regionalnych, postanowiliśmy promować miasto. Samochód z taką nalepką, jeżdżąc po kraju a nawet świecie będzie wizytówką miasta, a sentencja "najstarsze miasto Zagłębia" podkreśla historyczne korzenie Czeladzi – wyjaśnia Maćkowski.
Zobacz również: Czeladż: Miasto przygotowuje się do walki z bezrobociem |
Koszt jednej nalepki szacowany jest na 0.15 groszy więc koszty promocji nie są duże. Do dyspozycji mieszkańców udostępnionych ich zostanie 10 000, jednak jeśli okaże się, że liczba ta jest niewystarczająca urząd zapewnia powtórzenie akcji.
MM poleca:
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?