- Euro 2012 na Stadionie Śląskim to nie tylko kwestie związane z transportem, zakwaterowaniem drużyn i kibiców czy kwestie bezpieczeństwa. Współczesna technologie ICT to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin życia.
Temu wyzwaniu sprostać musi także województwo śląskie walcząc o organizację Euro 2012 w Chorzowie - mówi Jarosław Kacprzak ze Śląskiego Centrum Społeczeństwa Informacyjnego.
ŚCSP ma nadzieję, że e-strategia w walce o organizację mistrzostw na Śląskim pozwoli wyprzedzić konkurentów.
Koordynator e-strategii, dr Rafał Żelazny, wskazuje celowość powstania projektu. - Musimy uwzględnić w swoich pracach to, że kibice, którzy tu przyjadą będą także głowami rodzin szukającymi miejsca na spędzenie wakacji oraz potencjalnymi inwestorami posiadającymi własne przyzwyczajenia korzystania z zasobów Internetu - w tym także komunikowania się on-line np. podczas meczu, lokalizowania za pomocą GPS, poszukiwania miejsc noclegowych oraz rozrywki, rezerwacji stolików w restauracjach czy biletów.
Co dla kibiców oznacza wprowadzenie w życie e-strategii? - Wskazane jest przygotowanie wersji 3D stadionu, aby kibic mógł sprawdzić gdzie siedzi, jakie usługi znajdują sie w pobliżu i jaką ma widoczność - mówi Marcin Stolarz, Dyrektor Biura ds. Przygotowania Euro 2012 w Województwie Śląskim.
- Dzięki wpisaniu Euro2012 do e-strategii województwo śląskie ma po raz kolejny okazję udowodnić, że ma rację walcząc o organizację mistrzostw u siebie dzięki perspektywicznym działaniom - zauważa Jarosław Kacprzak.
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?