Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

GKS Katowice: Klub i miasto chcą zmiany wizerunku

Redakcja
Na murach katowickich budynków pojawiły się nowe billboardy z cyklu "Katowice – miasto wielkich wydarzeń". Tym razem reklamuje się popularna GieKSa. Czy katowicki klub gra z urzędem miasta w jednej drużynie?

Billboardy przedstawiają dzieci w barwach klubowych GKS-u i opatrzone są hasłami: „Zabieram tatę na mecz!” oraz „GieKSa – pozytywne emocje.” Dodatkowo, reklamowane są elektroniczne bilety (tzw. e-bilety), dostępne na stronie www.gieksa.pl.

**E-bilety coraz popularniejsze

**

 

- Głównym celem kampanii jest zachęcenie jak największej liczby kibiców do wyrabiania kart kibica, czyli elektronicznych biletów – mówi rzecznik prasowy SSK GKS Katowice (Stowarzyszenie Sympatyków Klubu Górniczy Klub Sportowy Katowice), Piotr Hyla. - Organizujemy kampanię wspólnie z Urzędem Miasta Katowice, który bardzo chętnie poparł naszą inicjatywę. Do tej pory wyrobiliśmy już 4 tysiące e-biletów, co jest wynikiem bardzo dobrym, tym bardziej, że liga dopiero co wystartowała – dodaje.

Kampania ma zostać podzielona na dwa etapy, a całość trwać do końca czerwca. Pierwszy etap to wspomniana akcja związana z wydawaniem e-biletów. Po nim nastąpi etap drugi, którego szczegóły póki co są owiane tajemnicą. Nie jest znana również kwota kampanii reklamowej, choć jak zapewnia rzecznik jest niewysoka.

Pomysł na akcję wypłynął z SSK GKS Katowice. Urząd Miasta zdecydował się na współpracę i opatrzenie powstałych materiałów reklamowych swoim hasłem „Katowice – miasto wielkich wydarzeń.”

 

Klub podjął wyzwanie

 

 

- Popieramy wszystkie akcje GKS-u, które idą w kierunku poprawy bezpieczeństwa na obiekcie, a ta akcja ma to właśnie zapewnić – mówi rzecznik prasowy UM Katowice, Waldemar Bojarun. – Jest wielu mieszkańców, którzy chętnie przyszliby na stadion, ale mają obawy w związku w wcześniejszymi ekscesami pseudokibiców, jakie miały tam miejsce, które nie zachęcają do wizyty na obiekcie. Klub podjął wyzwanie, którego efektem ma być zmiana tego nastawienia – dodaje.

 

Kampania oprócz samych billboardów obejmuje również bannery, ulotki i plakaty.  Akcja skierowana jest dla Katowic, ale jak się dowiedzieliśmy już planowane są podobne akcje, choć na mniejszą skalę w innych miastach aglomeracji.

 

- Promocja może przybrać różne formy – mówi Hyla – Jesteśmy otwarci, spotykając się z włodarzami proponujemy własne pomysły, wysłuchujemy ich pomysłów i razem wypracowujemy optymalne rozwiązania. Współpracujemy z Urzędami Miejskimi w Siemianowicach Śląskich i Mysłowicach Urząd Miasta Siemianowice Śląskie zaproponował nam rozegranie meczu towarzyskiego pomiędzy oldboyami GKS-u Katowice a Urzędem Miasta w Siemianowicach, co odbędzie się najprawdopodobniej na przełomie kwietnia i maja – dodaje.

 

Pozytywnie - tak mają być odbierane w przyszłości zarówno same Katowice jak i popularna GieKSa. Miasto pragnie pozbyć się łaty ośrodka przemysłowego, ukazując swe przebudowane, nowoczesne oblicze. Klub z Bukowej natomiast nie chce się kojarzyć jednoznacznie z szalikowcami i chuliganami, o których było ostatnio głośno, stawiając przede wszystkim na dobre widowisko i pozytywne emocje. Czy tak się stanie? Jak zwykle czas pokaże.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Czy Biało - Czerwoni zatriumfują w stolicy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto