- Celem jest pozyskanie niezależnego źródła finansowania na systematyczne zwiększanie atrakcyjności obiektu. Mając partnera będziemy mogli pozwolić sobie na o wiele więcej - wyjaśnia MM Silesii Wojciech Juroff z Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej Miejskiego.
Prace nad sprzedażą nazwy rozpoczęły się w ubiegłym roku. Dyrekcja Centrum Sportu i Rekreacji zdecydowała o przygotowaniu strategii Naming Rights, aby rozpoznawalność obiektu dotyczyła nie tylko metropolii, ale całego kraju, podobnie jak ma to miejsce np. z niedawno oddaną do użytku Atlas Areną w Łodzi. Niedawno zakończył się pierwszy etap związany ze sprzedażą praw do nazwy Hali "Centrum". Firma Ciszewski Marketing Sportowy opracowała dla CSiR wycenę wartości obiektu.
Zobacz również: Expo Silesia skopiuje katowicki Spodek? |
Na dzień dzisiejszy procedura pozyskania partnera biznesowego jest w fazie opracowania. Sprzedaż nazwy hali Centrum niebawem stanie się faktem. W przypadku katowickiego Spodka tak nie będzie. Dla zarządców obiektu jest to nieracjonalne i nieuzasadnione.
- Nasza hala jest rozpoznawana od lat po nazwie Spodek. Nie wyobrażam sobie jakby to miało być z inną nazwą. A poza tym po co tę nazwę sprzedać? Co moglibyśmy zyskać? - pyta retorycznie MM Silesię Andrzej Zając, kierownik Działu Technicznego MOSiR w Katowicach, zarządcy hali.
Przeciwnego zdania są zarządcy hali Centrum, którzy z takiej operacji widzą same korzyści. Przede wszystkim obiekt zyska partnera długoterminowego. Ponadto będzie mógł się rozwijać.
- Dzięki temu pozyskujemy środki na przeprowadzenie nowych dużych imprez sportowych, kulturalnych, promujących zarówno obiekt jak i miasto. Mamy możliwość doposażenia obiektu, co podnosi jego atrakcyjność jak i wartość - dodaje Juroff.
Zobacz również: Gliwickie Podium konkurencją dla katowickiego Spodka? |
Hala Centrum w Dąbrowie Górniczej to drugi pod względem wielkości tego typu obiekt w województwie śląskim. Może pomieścić 3000 widzów. W przeciągu 5 lat jej funkcjonowania odbyło się 70 ważnych imprez sportowych, rekreacyjnych i kulturalnych, w tym międzynarodowych.
SERWIS MM O INWESTYCJACH | ||
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?