- Koncepcja miasta wielkich wydarzeń już się wyczerpała i trzeba wprowadzić coś nowego - wyjaśnił Marcin Stańczyk z katowickiego magistratu.
Dlatego Katowice ruszają z nową kampanią promocyjną, której założenia mogliśmy dziś poznać. To w pewnym sensie kontynuacja działań, które miały miejsce podczas starań miasta o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Filarami nowej strategii promocji ma być przede wszystkim metropolitalność, alternatywa i dziedzictwo. Katowice dzięki temu mają być w przyszłości postrzegane jako miasto, gdzie warto zamieszkać, spotkać się oraz zainwestować.
Wiadomo też, że Spodek nie będzie już znakiem stolicy województwa śląskiego. Zamiast niego miasto będzie się posługiwać sercem ESK. Najwięcej emocji budzi jednak nowe hasło promocyjne miasta - centrum nowych form.
- Pamiętajmy, że hasło promocyjne dużych miast musi być pojemne. Trzeba dać mu szansę. Jeżeli jednak sprzeciw ze strony mieszkańców będzie bardzo duży, to hasło może zostać zmienione - tłumaczy Daniel Muc z Imago PR.
Wszystkie zmiany zostaną poddane konsultacjom społecznym. Mieszkańcy swoje zdanie na temat nowej strategii promocji Katowic mogą wyrażać przede wszystkim w internecie. Na stronie opowiedzkatowice.pl można wypełnić specjalną ankietę. Konsultacje, które rozpoczęły się dziś (13 czerwca) potrwają do 22 czerwca.
- Naprawdę będziemy brać pod uwagę te opinie. Czekamy na głosy także mieszkańców całej aglomeracji. Raport z konsultacji zostania sporządzony do końca czerwca i przekażemy go do urzędu miasta - wyjaśnia Daniel Muc.
Podoba Wam się nowe hasło i logo promujące Katowice? Czekamy na Wasze komentarze.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?