Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Katowice szukają specjalistów od promocji za granicą

Tomasz M.Kiełkowski
Tomasz M.Kiełkowski
Urząd miasta ogłosił przetarg na kompleksową usługę public relations, zwiększy atrakcyjność inwestycyjną Katowic, dla inwestorów zewnętrznych. Miasto chce przyciągnąć inwestorów zagranicznych.

Projekt promocji składa się z trzech etapów. W pierwszym, ma zostać opracowany „Program wzmocnienia atrakcyjności inwestycyjnej Katowic”, który będzie zawierać analizę porównawczą miasta oraz wybranych miast wojewódzkich. W etapie drugim zostanie przygotowany „Program promocji inwestycyjnej Katowic” w którym zostaną zaplanowane konkretne działania marketingowe zwiększające atrakcyjność miasta w oczach inwestorów strategicznych. Z kolei etapie trzecim, działania te zostaną wprowadzone w życie. Zwycięska firma rozpocznie swoje działania już od września.

Miasto chce, aby między innymi ukazały się: spot reklamowy w telewizji CNN, artykuły sponsorowane w prasie gospodarczej (krajowej i zagranicznej) takiej jak Forbes, BizPoland Magazine czy Puls Biznesu. Zaktualizowana zostanie wielojęzyczna strona internetowa poświęcona obsłudze inwestorów zewnętrznych. Dodatkowo Katowice chcą pozyskać trzech VIP-ów ze świata biznesu, polityki i kultury, którzy wesprą swoim wizerunkiem całą kampanię.

Plan przetargu przewiduje, aby kampania została przeprowadzona jeszcze w tym roku. Jednak cele strategii, która ma zostać stworzona w drugim etapie, ma obowiązywać w latach 2010-2016.

Ze składaniem ofert przetargowych trzeba się spieszyć, czas upływa 3 sierpnia.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto