Projekt promocji składa się z trzech etapów. W pierwszym, ma zostać opracowany „Program wzmocnienia atrakcyjności inwestycyjnej Katowic”, który będzie zawierać analizę porównawczą miasta oraz wybranych miast wojewódzkich. W etapie drugim zostanie przygotowany „Program promocji inwestycyjnej Katowic” w którym zostaną zaplanowane konkretne działania marketingowe zwiększające atrakcyjność miasta w oczach inwestorów strategicznych. Z kolei etapie trzecim, działania te zostaną wprowadzone w życie. Zwycięska firma rozpocznie swoje działania już od września.
Miasto chce, aby między innymi ukazały się: spot reklamowy w telewizji CNN, artykuły sponsorowane w prasie gospodarczej (krajowej i zagranicznej) takiej jak Forbes, BizPoland Magazine czy Puls Biznesu. Zaktualizowana zostanie wielojęzyczna strona internetowa poświęcona obsłudze inwestorów zewnętrznych. Dodatkowo Katowice chcą pozyskać trzech VIP-ów ze świata biznesu, polityki i kultury, którzy wesprą swoim wizerunkiem całą kampanię.
Plan przetargu przewiduje, aby kampania została przeprowadzona jeszcze w tym roku. Jednak cele strategii, która ma zostać stworzona w drugim etapie, ma obowiązywać w latach 2010-2016.
Ze składaniem ofert przetargowych trzeba się spieszyć, czas upływa 3 sierpnia.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?