Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Lud lubi karpia, karp lubi lód

[email protected]
To hasło kampanii Klubu Gaja, który jak co roku zwraca uwagę na konieczność humanitarnego traktowania karpi.

Petycję skierowaną do Głównego Lekarza Weterynarii w sprawie kontrolowania przestrzegania prawa przy sprzedaży ryb podpisało 3 tys. osób. Do akcji włączyli się ludzie kultury i mediów. Kilkanaście tysięcy ton karpia znów trafi na świąteczne stoły.

To jedyny artykuł w sklepach, który sprzedaje się żywcem, ale karp tak jak inne ryby może być sprzedawany z lodu - do tego właśnie przekonuje Klub Gaja i ambasadorzy kampanii: M. Różczka, M. Popławska, J. Pietrucha, B. Topa i R. Ma- kłowicz. Kampanię wspiera pisarka Olga Tokarczuk.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto