Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

M1 w Czeladzi będzie większe. I pomarańczowe [Zdjęcia]

Marcin Nowak
Marcin Nowak
Centrum handlowe w Czeladzi było pierwszym wielkopowierzchniowy centrum handlowym w regionie i zbawieniem dla miasta. Teraz, idąc z duchem czasu rozbudowuje się i zmienia dizajn.

W poniedziałek odbyło się uroczyste otwarcie w towarzystwie dziennikarzy, biznesmenów oraz samorządowców. Oficjalne zaplanowane jest na środę 27 sierpnia. Na inaugurację zagra gwiadza muzyki mambo - Lou Bega.

- Dziękuję koncernowi Metro AG, że tchnął ducha w rozwój gospodarczy Czeladzi. Tuż po zamknięciu ostatniej kopalni trafiła nam się gratka w postaci tej inwestycji. Dzięku temu Czeladź dziś to chyba jedyne miasto, które w pełni zasługuje na określenie "poprzemysłowe" - zapewniał burmistrz Czeladzi, Marek Mrozowski. - Ponadto ta inwestycja pociągnęłą za sobą inne. Jesteśmy dzięki temu miastem handlu i usług i wciąż czekamy na nowe inwestycje - dodał Mrozowski.

Zgodnie z projektami rozbudowy, wszystko nie zakończyło się na rozszerzeniu powierzni handlowej i stworzeniu dodatkowej galerii. Chcąc konkurować z sosnowiecką Plazą czy dopiero co powstającą dąbrowską Pogorią, centrum musiało czymś zaskoczyć. Nie były to gigantyczne obniżki, lecz zmiana wizerunku. Nowa elewacja wydaje się ekstrawagancka i przykuwa uwagę. Głównie kolorem pomarańczowym. Nic dziwnego, skoro nowa kampania M1 odbywa się pod hasłem "Pomarańczowa rewolucja".

- Rozbudowa czeladzkiego centrum to tylko początek długiej drogi, którą w Polsce wyznaczyła sobie grupa METRO AG. Zgodnie z naszymi planami chcemy zainwestować niebawem w rozbudowę kolejnych centrów a na pewno M1 w Częstochowie. - twierdzi Michael Cesarz z zarządu Metro Group. - Nie planujemy rebrandingu ani zmiany logo, lecz szukamy wyróżnika. Takim wyróżnikiem będzie rwłaśnie adosny kolor pomarańczowy, szczególnie atrakcyjny i ożywiający przestrzeń Śląska i Zagłębia. - dodaje Cesarz, którego rodzina, jak wspomniał pochodzi z Katowic i Zabrza.

W wyniku rozbudowy centrum uzyskało dodatkowe 14 tys. metrów kwadratowych powierzchni od strony parkingu. W dodatkowym pasażu handlowym znalazły się sklepy takie jak: Monnari, New Yorker, Ecco, Molton, Tamaris, Pabia, Gerry Weber, The Athlete's Foot, Vision Express, Cache Cache, Coccodrillo i Reporter.

M1 w Czeladzi w roku 2007 obchodziło okrągłą, bo dziesiątą rocznicę swego istnienia na tym rynku. Dotychczas było jednym z najczęściej odwiedzanych centów w regionie i najpopularniejszym w Zagłębiu.


SERWIS MM O INWESTYCJACH




emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto