Krzysztof Cetnar, członek zarządu Commercial Union PTE
Służymy radą i pomocą klientom naszego funduszu, którzy sygnalizują nam problemy z terminowym przekazywaniem ich składek emerytalnych pomiędzy pracodawcą, ZUS i OFE. Szczegółowe informacje i odpowiednie formularze udostępniliśmy na naszej stronie internetowej. Zachęcamy klientów do dokładnego sprawdzenia kompletności i poprawności danych osobowych w umowie przystąpienia do OFE, jak również w dokumentacji, którą pracodawca jest obowiązany przekazywać do ZUS (zarówno zgłoszeń, jak i aktualizacji). Klienci mogą również wykorzystywać narzędzia internetowe w ramach naszej usługi Konto on-line. Warto co pewien czas sprawdzać, czy składki regularnie napływają. Oferujemy też klientom e-mailowe powiadamianie o fakcie wpłynięcia na ich rachunek kolejnej składki, wraz z informacją, za jaki okres dana składka jest należna.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?