Hasło na logo, które w zamyśle firmy ma promować miasto, brzmi: „Sosnowiec łączy” i w istocie, kiedy tylko internauci zobaczyli projekt, który jako pierwszy zamieścił serwis www.sosnowiec.info.pl, natychmiast jednym głosem wyrazili swój sprzeciw wobec niego. Nie spodobała się im zarówno jego forma graficzna, jak i samo sformułowanie „Sosnowiec łączy”. Uznali, że są nieprofesjonalne, smutne i bez wyrazu. - Brrrr! okropnosc! – pisze internauta o nicku Bak. - W 5 min można coś lepszego stworzyć w gimpie...
- stwierdza inny.
Postanowiono połączyć swe siły i działać. 31 stycznia w imieniu mieszkańców apel do radnych o niezatwierdzanie tego projektu wraz z prezentacją alternatywnego złożyły stowarzyszenia: Forum dla Zagłębia Dąbrowskiego oraz Fala Inicjatyw. Obydwa stowarzyszenia osiągnęły cel - na wniosek prezydenta, Kazimierza Górskiego, z porządku obrad został zdjęty punkt mówiący o logo. Ma zostać zorganizowany konkurs na jego projekt, w którego jury przewidziano miejsce dla przedstawiciela FdZD.
Tymczasem, na portalu www.sosnowiec.info.pl pojawiło się oświadczenie dyrektora Metamorphosis Brand Communications, Alexandra Sikory: - Wyrwane z całego kontekstu wizualnego logo - jest niewystarczającym elementem do oceny. Na dodatek, nieprawidłowo zreprodukowano kolory, co tym bardziej zniekształca nasze projekty – czytamy w nim.
Co Wy sądzicie o logo, przygotowanym dla miasta przez Metamorphosis Brand Communications? Podoba Wam się projekt alternatywny, promowany przez stowarzyszenia FdZD i FI, a przygotowany przez Danutę Mirosław? Czekamy na Wasze opinie.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?