W Katowicach ma powstać nowa strategia promocyjna miasta, wydadzą na nią 240 tys. złotych, a osoby odpowiedzialne za przygotowanie planu chcą "zbudować opowieść o Katowicach" - to, co opowiadamy o Katowicach naszym znajomym, w jakie projekty się angażujemy… To, co dzieje się na Mariackiej i w Nikiszowcu, w Galerii Szybu Wilson i w Rondzie Sztuki. Te wszystkie działania trzeba uporządkować, nadać im spójny, przemyślany charakter - czytamy na stronie internetowej projektu Opowiedz Katowice.
Od pewnego czasu trwają prace związane z budowaniem strategii promocyjnej miasta. - Analizujemy raporty, wkrótce będziemy wykonywać badania sprawdzające jak Katowice są postrzegane przez mieszkańców, sąsiadów i wreszcie osoby mieszkające w całym kraju - mówi Daniel Muc z Imago PR, jedna z osób odpowiedzialnych za projekt.
Jednak analiza twardych danych i przeprowadzanie badań to tylko jedna z części planowania strategii, twórcy Opowiedz Katowice postanowili także wyjść do zwykłych ludzi - każdy potrafi opowiadać, zaczęliśmy od Mariackiej, bo to jedno z najważniejszych obecnie miejsc w Katowicach. Spędza tam czas grupa aktywnych ludzi. Pojawiliśmy się z kamerą oraz ankieterami i poprosiliśmy bywalców Mariackiej, aby nam opowiedzieli o Katowicach - dodaje Muc.
Nowa strategia ma powstać do końca roku. Przygotowanie strategii promocji Katowic i opracowanie programu promocji inwestycyjnej miasta powierzono konsorcjum trzech katowickich firm: Business Consulting, Imago PR oraz Media Partner.
Zobacz nasze fotogalerie! | ||
Najładniejsze Ślązaczki | Dziewczyny Ryśka | Wybory Mis Lata |
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?