Zwrot pieniędzy za bilet PKP
Najpoważniejsze utrudnienia występują w rejonie Ostrowa Wielkopolskiego, gdzie w poniedziałek pociągi notowały rekordowe opóźnienia sięgajace 600 minut.
Jak zapewnia Grupa PKP, na 1400 uruchamianych obecnie pociągów największe opóźnienia dotknęły 35. Na poznańskim dworcu rekordowe opóźnione zanotował we wtorek pociąg z Katowic, którego przyjazd opóźnił się o... 980 minut. Dla pasażerów na dworcach i w opóźnionych pociągach przewidziano ciepłe napoje i przekąski. Na niektórych trasach uruchomiono komunikację zastępczą.
40 dworców kolejowych zostało udostępnionych dla podróżnych całodobowo. Na największych dworcach - Szczecin Główny, Gdańsk Główny, Katowice, Kraków, Poznań, Wrocław, Warszawa Wschodnia, Warszawa Zachodnia, Warszawa Centralna, Łódź Kaliska – pojawią się informatorzy mobilni.
Reklamacja za bilet PKP
Reklamacje wynikające z opóźnień będą rozpatrywane priorytetowo. Wnioski wszystkich pasażerów, którzy doświadczyli niedogodności w związku z opóźnionymi pociągów mają być rozpatrywane priorytetowo.
Mogą być składane w kasach PKP Intercity, Centrach Obsługi Klienta, za pośrednictwem adresów ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa lub mailem: [email protected] (w przypadku biletu internetowego).
W gotowości znajduje się 176 zespołów technicznych do szybkiego usuwania awarii i usterek.
Informacje dotyczące aktualnego rozkładu znajdziemy na stronie www.pkpsa.pl
x-news
Piotr Kalsztyn
KZK GOP: rozkład jazdy
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?