Firma ubezpieczeniowa postanowiła uruchomić centrum właśnie w Katowicach, gdyż stąd pochodzi bardzo znaczący procent z jej 300 tysięcy klientów. Będzie to drugie call center po warszawskim. Powstaje również po to by zapewnić bezpieczeńswo i ciągłość kontaktu z klientem, na wypadek niespodziewanej awarii.
- Kierowcy ze Śląska to dla nas bardzo ważny klient. Myśląc nad nową lokalizacją centrum od razu pomyśleliśmy o Katowicach, bo to najdynamiczniej rozwijający się region w Polsce - mówi dla MMSilesia Damian Ziąber, dyrektor departamentu PR Link4. - Równolegle z call center urochomiliśmy na parterze biurowca punkt obsługi klienta, gdzie kierowcy będą mogli osobiście załatwić wszystkie prace, związane z obsługą ich polisy. - dodaje Ziąber.
Według różnych szacunków na Górnym Śląsku jeździ od 1,5 do 1,6 mln kierowców. To najliczniejszy pod tym względem region w kraju.
Śląscy kierowcy należą do najlepszych w kraju. Dobrze jeździcie samochodami, macie spore zniżki za bezszkodową jazdę więc jesteście najatrakcyjnieszymi klientami dla potencjalnych ubezpieczycieli. - chwali nas Damian Ziąber.
Call center działa od poniedziałku. Zatrudnienie znajdzie w nim ponad 100 osób. Jak zapowiadają władze spółki - głównie młodych. Rekrutacja trwać będzie do końca tego roku.
Krzysztof Bosak i Anna Bryłka przyjechali do Leszna
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?