Do końca maja tego roku z linii montażowych w Tychach zjechać mają ostatnie już egzemplarze tego modelu – zapewnia Bogusław Cieślar, rzecznik firmy.
Pierwsze egzemplarze zjechały z taśm w 1997 roku, był to model dedykowany dla tyskiej fabryki i dla Fiat Auto Poland. Do czasu pojawienia się w produkcji Fiata Pandy w 2003 roku Seicento było filarem produkcyjnym dla Tychów. Od początku produkcji do dnia dzisiejszego bramy fabryki opuściło ponad 1,3mln sztuk, z czego milion trafił na rynki zagraniczne.
Czy zakończenie żywota „sześćsetki” i przeniesienie produkcji Pandy do Włoch oznacza, że Fiat ma nowe ambitne plany wobec śląskiej manufaktury? Czas pokaże, czy spekulacje o europejskim wydaniu nowego UNO produkowanym w Tychach okażą się prawdziwe i F.A.P. właśnie zaczął przygotowania.
SERWIS MM MOTO | ||
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?