Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Rewolucja w relacjach z klientami w RCGW S.A

Redakcja
Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. jest jedyną w Tychach i jedną z pierwszych na Śląsku firm komunalnych, która wdrożyła Internetowe Biuro Obsługi Klienta (tzw. iBOK), dzięki czemu klienci firmy - mieszkańcy Tychów bez wychodzenia z domu mogą pozostać w kontakcie z firmą.

Co to jest iBOK?
iBOK to bezpłatna aplikacja internetowa umożliwiająca klientom RCGW S.A. wgląd w aktualny stan swoich płatności z tytułu odprowadzania ścieków oraz poznanie historii swoich rozliczeń i odczytów. Dzięki przyjaznemu interfejsowi użytkownik serwisu może szybko przeanalizować zużycie mediów w ciągu roku, włącznie z możliwością wydruku pożądanego zestawienia analitycznego. Dodatkowo ma dostęp do elektronicznych wersji dokumentów, takich jak umowy z aneksami oraz sukcesywnie wystawiane faktury z podziałem na zapłacone i niezapłacone.

UWAGA KLIENCIE!
Już od grudnia tego roku każdy klient RCGW S.A., który miał dokonany odczyt wodomierza, wraz z fakturą za odprowadzanie ścieków otrzyma specjalny indywidualny login do systemu iBOK oraz instrukcję obsługi systemu. Do trzech tygodni klient otrzyma drugą część korespondencji z indywidualnym hasłem do iBOK.

RCGW S.A. prosi wszystkich swoich klientów o przechowanie otrzymanych przesyłek z loginami i hasłami w bezpiecznym miejscu, gdyż na ich podstawie możliwe jest zalogowanie w systemie i uzyskanie dostępu do danych osobowych. Dla pierwszych użytkowników aplikacji iBOK firma przewidziała drobne upominki.

- Staramy się starannie zabezpieczyć interesy naszych klientów - mówi Aneta Dąbrowska, dyrektor ds. ekonomiczno-finansowych. - Najważniejsza dla nas, oprócz profesjonalnej obsługi klienta, jest ochrona danych osobowych naszych kontrahentów. Chcemy mieć pewność, że z iBOKa korzystają osoby mające do tego pełne uprawnienia, stąd decyzja o etapowym wysyłaniu informacji w sprawie dostępu do danych. Dla nas jest to równoznaczne ze zwiększonym nakładem pracy, ale mamy pewność, że zadbaliśmy o interesy naszych klientów na najwyższym poziomie - dodaje.

WYGODNIE I OSZCZĘDNIE
Dodatkowo każdy klient RCGW S.A. może zgłosić chęć skorzystania z usługi e-faktury, czyli otrzymywania drogą mailową wyłącznie skanu faktury w formacie PDF zamiast tradycyjnej faktury wysyłanej drogą pocztową. Powyższe ma bezpośrednie przełożenie na ochronę środowiska naturalnego, jest rozwiązaniem wygodnym i oszczędnym, a ponadto znacznie nowocześniejszym od tradycyjnej obsługi klienta. Gdyby wszyscy klienci RCGW S.A. zdecydowali się wyłącznie na internetowe kontakty z firmą oraz zadeklarowaliby chęć otrzymywania faktur w formie elektronicznej, rocznie zaoszczędzilibyśmy wszyscy:

• ponad 84 tys. szt. papieru ,
• 16,7 tys. znaczków pocztowych,
• 16,7 tys. szt. kopert.


INSTRUKCJA LOGOWANIA
Jeśli otrzymałeś od RCGW S.A. swój indywidualny login i hasło, zachowaj go w bezpiecznym miejscu.
Teraz możesz bezpiecznie zalogować się do Internetowego Biura Obsługi Klienta, tzw. iBOK, które stworzyliśmy właśnie dla Ciebie.
• Wpisz w przeglądarce internetowej adres: http: //www.ibok.rcgw.pl
• Po chwili zostaniesz automatycznie przekierowany do strony szyfrowanej
https: //ibok.rcgw.pl
• W polu "Użytkownik" wpisz otrzymany login.
• W polu "Hasło" wpisz otrzymane hasło dostępu. Dla bezpieczeństwa musisz
zmienić hasło przy pierwszym logowaniu. Teraz masz swój indywidualny
login i hasło dostępu, które znasz tylko Ty.
• W polu "e-mail" wpisz swój aktualny adres e-mail. Jeżeli zapomnisz hasła,
nasz system wygeneruje nowe, tymczasowe hasło dla Ciebie, przesyłając  informację na podany adres e-mail.
• Przy pierwszym logowaniu zapoznaj się z obowiązującym Regulaminem
korzystania z iBOK w RCGW S.A. Akceptacja regulaminu jest równoznaczna
z możliwością korzystania z iBOK.
• Teraz możesz korzystać z iBOK, kiedy tylko chcesz.
Jeżeli masz jakieś pytania - zadzwoń: 32 325 71 19 lub pisz: [email protected]


Funkcje/Menu Internetowego Biura Obsługi Klienta:
Po zalogowaniu do iBOK w okienku w lewym rogu dostępne będą następujące informacje:

FAKTURY - wyświetlanie chronologicznej listy faktur klienta z możliwością filtrowania wg numeru dokumentu, jego daty, wyświetlenia danych wybranej faktury (możliwość wydrukowania faktury w formacie PDF),

UMOWY - lista wszystkich umów klienta wraz z aneksami oraz możliwością wyświetlenia wybranej umowy, wydrukowania lub zapisania skanu umowy zawierającej pieczęcie i podpisy,

ODCZYTY - lista dokonanych przez przedstawiciela RPWiK odczytów stanu licznika wody (ilości odprowadzonych ścieków),

ROZRACHUNKI - lista wszystkich dokumentów rozliczeniowych (np. faktury, noty odsetkowe) wraz z informacją o numerze dokumentu, datą wystawienia, terminem płatności, kwocie do zapłaty wraz z podziałem na zapłacone i niezapłacone,

DOKUMENTY - tutaj widnieją wszystkie zamieszczane przez nas wnioski, formularze (w tym zgoda na e-faktury) oraz inne dokumenty, które klient może ściągnąć i zapisać na swoim komputerze, a następnie uzupełnić i wysłać do RCGW S.A. faksem, mailem lub pocztą,

ANALIZY - graficzna interpretacja takich danych, jak ilość odprowadzonych ścieków i płatności za ich odprowadzenie. Dane prezentowane są na wykresie kołowym, liniowym bądź kolumnowym.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Rewolucja w relacjach z klientami w RCGW S.A - śląskie Nasze Miasto

Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto