Metro Group Asset Management - centrum handlowe M1 Czeladź, Menard Doswell - centrum logistyczne Alliance Silesia, Panattoni Europe - centrum Panattoni Park Czeladź, General Logistics Systems - centrum logistyczne GLS, Man-Star Trucks - regionalne centrum obsługi to firmy, które ulokowały swój kapitał w Czeladzi. Włodarzom rośnie jednak apetyt. Postanowili oni ruszyć z ofertą inwestycyjną skierowaną do dużych prywatnych firm.
- W ostatnim okresie ruszyła kampania promocji inwestycyjnej pod hasłem "Gospodarcza Brama Śląska - Inwestuj w Czeladzi". Przez półtorej roku w internecie, wybranych czasopism ogólnopolskich, regionalnych i branżowych, w terminalu MPL Pyrzowice, a także na billboardach, różni odbiorcy znajdą informacje pokazujące walory gospodarcze miasta - wyjaśnia MM Silesii Wojciech Maćkowski, naczelnik Wydziału Promocji UM Czeladź.
Dzięki kampanii miasto Czeladź pragnie promować swoje wyjątkowe położenie na skrzyżowaniu ważnych dróg krajowych 86 i 94, a także niewielką odległość od autostrad A1 i A4, a także Międzynarodowego Portu Lotniczego Pyrzowice. Dodatkowo ma podkreślić pozostałe atuty inwestycyjne.
- Dodatkowymi atutami Czeladzi, które ma podkreślić kampania są dobrze rozwinięta infrastruktura dla inwestorów, dostępność mediów komunalnych oraz dobry klimat dla przedsiębiorczości. Klimat ten przejawia się niezwykle sprawną organizacyjno-administracyjną obsługą inwestorów, fachowością i wysokimi kompetencjami służb miejskich oraz udogodnieniami i otwartością na ich potrzeby - dodaje Maćkowski.
Billboard zachęcający do inwestowania w Czeladzi | Fot. Jędrzej Bogus
Na obecną chwilę ustawione są 2 billboardy przy drogach wjazdowych do miasta. Planowane jest uruchomienie kampanii w gazetach inwestycyjnych. Ponadto w zakładce inwestycje na stronie urzędu przedstawiono pełną ofertę miasta dla biznesu. W ocenie PRowców ważne jest by odpowiednio skondensować działania na grupie docelowej.
- Bardzo duże znaczenie ma tu odpowiednie zaplanowanie i skomponowanie całej kampanii, tak by zapewnić dotarcie do sprecyzowanej grupy docelowej zarówno poprzez wybór odpowiednich lokalizacji billboardów jak i przestrzeni wirtualnej. Internet zdecydowanie pozwala na takie działania. Outdoor to natomiast forma promocji sprzyjająca budowie wizerunku publicznego, który w przypadku tego typu odbiorców warto uwzględniać w swoim przekazie - wyjaśnia MM Silesii Krystian Dudek z PRC.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?