w finale Solal Marketing Awards 2008 katowickie centrum handloweSilesia City Center zostało nagrodzone trzema srebrnymi nagrodami (Silever Solal Awards), w kategoriach: Promocja sprzedaży (Sales Promotion), Reklama konsumencko-handlowa (Consumer and Trade Advertising) oraz Efektywność centrum (Centre Productivity). Pół roku temu centrum zdobyło inną ważną nagrodę - World Leadership Awards 2007, w kategorii ekonomia i zatrudnienie.
SMA, przyznawane przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centres), to jedne z najważniejszych wyróżnień, jakie są przyznawane w dziedzinie marketingu, o jakie rywalizują centra handlowe. Nagrody ICSC są przyznawane od roku 1977, w 6 kategoriach, gdzie brana jest pod uwagę przede wszystkim kreatywność, skuteczność i innowacyjność kampanii reklamowych.
Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych powstała w 1957 r. i zrzesza ok. 70 000 członków, z ponad 80 krajów, z branży centrów handlowych.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?