Różnica cen w sklepach detalicznych i internetowych może sięgać nawet do 40 proc., ale warto wcześniej je porównać. Przeczytaj, co warto kupić, a z czego twoi bliscy nie będą zadowoleni, jak portale kuszą do wybierania podarunków w sieci i czy to się opłaca.
Serwis Świstak.pl uruchomił nową kategorię „Prezenty świąteczne”, w której znajdują się propozycje upominków dla najbliższych. Jeżeli użytkownik uzna, że żaden pomysł nie spełnia jego oczekiwań, może zwrócić się do „pomocników Mikołaja”. W ten sposób zostali oznaczeni sprzedawcy posiadający ciekawy i różnorodny asortyment świąteczny.
Zobacz, jakie prezenty wybierają użytkownicy tego portalu
Z kolei użytkownicy Allegro mogą gromadzić propozycję w kategorii Listy prezentów oraz skorzystać z funkcji "Poleć to na prezent".
– Liczba zapytań w wyszukiwarce produktów rośnie ponad dwukrotnie już na początku listopada, a w połowie grudnia serwis aukcyjny odwiedza o 30% więcej internautów – mówi Piotr Szymczak z serwisu Świstak.pl.
Do czego służą porównywarki cenowe?
Badanie przeprowadzone przez serwis Nokaut.pl wykazało, że różnica cen tych samych produktów w sklepach detalicznych i w internetowych może wynosić nawet 40%. Przeciętnie internetowe ceny np. sprzętu elektronicznego to ¾ cen w sklepach sieciowych. Pomysły na prezenty Powstało również wiele serwisów podsuwających propozycje np. Pomysl-na-prezent.dla-was.pl znajdują się opisy najbardziej zaskakujących prezentów, skatalogowane adresy e-sklepów.
Wg badań Polacy w zeszłym roku otrzymali w prezencie:
- kosmetyki (51%)
- odzież, bieliznę, obuwie (50%)
- artykuły spożywcze np. słodycze, alkohol (40%)
- książki, filmy, muzykę (30%)
- biżuterię (25%)
- Co czwarty respondent dostał w prezencie gotówkę.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?