- Rozumiemy mieszkańców, jednak przy masowym montowaniu, niektórych urządzeń po prostu niektórych rzeczy trudno jest uniknąć. Wszystko zostanie poprawione - mówi Dawid Domagalski, z jaworznickiego TBS.
Najczęściej wymienianymi defektami były usterki drzwi. Niektórzy lokatorzy mieli problemy z wyciekającą wodą spod wanny. - Naturalnie wszystkie wady zostaną poprawione, wystarczy to zgłosić na piśmie. Rozumiemy, że niektórzy mieszkańcy mają pretensje, że nie można załatwić tego telefonicznie. Jednak takie są wymogi. Wszyscy, którzy mają jakieś zastrzeżenia mogą wypełnić przygotowane wnioski i złożyć je w naszej siedzibie - tłumaczy Dawid Domagalski.
Pojawiło się również zastrzeżenie, co do metrażu lokali. Niektórzy lokatorzy, mówią że mają trochę mniejsze mieszkania niż to było wstępnie ustalone. – To naturalne. Nie spotkałem się z taką budową mieszkań, która by była idealna, co do milimetra. Ale mogę zapewnić, że osoby, które otrzymały mniejszy metraż dostaną zwrot swojej nadpłaty. Zaznaczam również, że te osoby, które otrzymały większy metraż nie będą musiały dopłacać - wyjaśnia Dawid Domagalski.
- Co do komentarzy, że w mieszkaniach brak możliwości zamontowania kuchni gazowej, wynika to z pewnych odgórnych wytycznych na które nie mamy wpływu. Dlatego instalacja jest przygotowana do kuchni elektrycznej, ale o tym wszyscy mieszkańcy byli poinformowani jeszcze przed podpisywaniem umów - dodaje Dawid Domagalski.
źródło: Jaworznianin.pl
SERWIS MM O INWESTYCJACH | ||
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?