Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Tour de Pologne: Katowice promowały się za pomocą słoneczników [Zdjęcia]

Michalina Bednarek
Michalina Bednarek
4 tys. słoneczników – tyle wykorzystano, aby ułożyć napis Katowice podczas Tour de Pologne.

Wczoraj (2 sierpnia 2011) odbył się 3 etap Tour de Pologne w Katowicach. Z tej  okazji Zakład Zieleni Miejskiej ułożył z blisko 4 tysięcy słoneczników napis „KATOWICE”. Napis powstał na placu, nieopodal Pomnika Powstańców Śląskich.

- Słoneczniki zostały ułożone w taki sposób i w takim miejscu, by jak najlepiej prezentować się fotoreporterom i ekipom telewizyjnym, rejestrującym wyścig. To ważne, bowiem wyścig był transmitowany przez stacje telewizyjne z ponad 60 krajów, a duża część zdjęć była wykonywana ze śmigłowca – tłumaczy Jakub Jarząbek, rzecznik prasowy UM Katowice.

Miejsce wybrano nieprzypadkowo, bo w bezpośrednim sąsiedztwie mety wyścigu, która została umiejscowiona pod Spodkiem. Teraz słoneczniki trafią na miejskie kwietniki.

- Katowice promowały się pod hasłem Miasto Ogrodów, i właśnie dlatego wykorzystaliśmy słoneczniki, które były symbolem tej kampanii – mówi Waldemar Bojarun, Naczelnik Wydziału Promocji UM Katowice - Katowice wykorzystują każdą nadarzającą się okazję, w tym przypadku wielkie, międzynarodowe wydarzenie sportowe, aby się promować - dodaje Bojarun.

Zobacz nasze fotogalerie!

Najładniejsze Ślązaczki

Dziewczyny Ryśka


Moda po śląsku
od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto