Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zawiercie: Internetowe Biuro Obsługi Klienta

Redakcja
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów RPWiK Sp. z o.o. z siedzibą w Zawierciu uruchomiło od dnia 15 lutego 2012 r. Internetowe Biuro Obsługi Klienta (IBOK). Serwis ma na celu usprawnienie i ułatwienie kontaktu klienta ze Spółką, ponieważ mając dostęp do internetu będzie można z dowolnego miejsca przez 24 godziny na dobę, każdego dnia tygodnia skorzystać z dostępnych usług.

Jest to niewątpliwie duże ułatwienie dla osób, które pracują lub przebywają poza terenem miasta Zawiercie. Rozwiązanie takie znosi także bariery dla osób niepełnosprawnych lub osób, dla których dojazd do siedziby Spółki stanowi uciążliwy problem.

Korzystanie z usługi jest całkowicie darmowe i nie wiąże się z żadnymi zmianami dotychczasowych warunków obowiązujących umów o zaopatrzenie w wodę, o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków lub odprowadzanie ścieków.

Chcąc skorzystać z Internetowego Biura Obsługi Klienta wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej https://ibok.rpwikzawiercie.pl lub poprzez główną stronę internetową Spółki www.rpwikzawiercie.pl.

W przypadku jakichkolwiek pytań odnośnie serwisu IBOK można skontaktować się telefonicznie lub poprzez e-mail z biurem obsługi klienta (numer telefonu i adres e-mail widnieje pod formularzem rejestracyjnym).

Zakres usług w IBOK obejmuje:
- podawanie stanów wodomierzy głównych,
- wgląd w historię faktur oraz ich pobranie,
- sprawdzenie terminów płatności faktur,
- wgląd do historii odczytów wodomierzy,
- graficzne przedstawienie historii odczytów wodomierzy,
- graficzne przedstawienie historii należności wynikających z faktur,
- sprawdzenie terminu upływu legalizacji wodomierza głównego,
- wgląd do własnych danych osobowych,
- podgląd i pobranie dokumentów zawartych w zakładce: "Dokumenty",
- sprawdzenie swojej taryfy cenowej,
- możliwość zadawania pytań i składania reklamacji.

Klient w ramach serwisu IBOK może podawać stan swojego wodomierza i na podstawie tych danych będzie wystawiona faktura. Dzięki temu, w dogodny sposób, klient ma w każdej chwili dostęp do wystawionej faktury i może ją wydrukować. Znika więc ryzyko niedotrzymania terminu płatności w przypadku niedostarczenia faktury w terminie.

Internetowe Biuro Obsługi Klienta w przyjazny sposób umożliwia korespondencję ze Spółką, sprawdzanie i załatwianie spraw. Informacje, które wpływają od klientów, są niezwłocznie przekazywane do odpowiednich komórek organizacyjnych zajmujących się poszczególnymi zagadnieniami.

Wdrożenie serwisu pozwoli na przyspieszenie i uporządkowanie załatwianych spraw, usprawni przekazywanie ważnych informacji, co przyczyni się do podniesienia poziomu świadczonych usług. Z większością spraw klient może zwrócić się do Spółki drogą elektroniczną, kiedykolwiek zechce i gdziekolwiek będzie, nie dostosowując swojego czasu do godzin pracy Spółki.

Wystarczy tylko dostęp do internetu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto