Nowa kampania promująca Katowice jako miasto wielkich wydarzeń swoją estetyką nawiązuje do hollywoodzkich produkcji o kosmitach. Katowicki Spodek niczym UFO pojawia się nad Warszawą, a Artur Rojek i Irek Dudek, jako przybysze z innej planety zapraszają do Katowic.
Kampania wizerunkowa Inwazja Kultury
Większości krótki filmik się podobał. - Wreszcie coś porządnego w przeciwieństwie do tego filmiku, chyba grupa N czy coś, który teoretycznie miał promować Katowice. A wyszedł jak przerost ambicji nakręcony komórką. Teraz dużo lepiej, klimacik jak z 2012 - komentowała m.in. nasza użytkowniczka Mi. W sieci nic jednak nie zostanie niezauważone, internauci od razu zauważyli wyraźną inspirację trailerem serialu V:Goście.
- Za plagiat "V" powinni ich pozwać - napisał visitor. - Chyba nie znasz definicji "plagiatu" można to nazwać zwyczajną inspiracją - odpowiedział Karolek. - Mocna ta ... inspiracja. pomysł żywcem zerżnięty a nie inspiracja - napisał kolejny internauta.
A jak Wy sądzicie? "Zerżnięty" pomysł, czy inspiracja jakich wiele i nikt nie powinien się czepiać?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?