Zobacz również: Szpital w Jaworznie straci płynność finansową? |
Każdego roku katowicki sklep przekazuje zebrane w okresie przedświątecznym zabawki placówkom opiekującym się dziećmi. W tym roku pluszaki trafią do Chorzowa.„1 euro to majątek” to kampania organizowana przez UNICEF, do której po raz kolejny w 2010 roku włączyła się sieć sklepów IKEA która przekazuje 1 euro od każdego (nawet takiego, który kosztuje 1,99 zł), sprzedanego w okresie 2 listopada – 24 grudnia 2010 roku pluszaka na cele UNICEF. Niezależnie od tego katowicki sklep prowadzi własną inicjatywę. Dodatkowo, w tych dniach Klienci sklepu mogli kupować pluszaki i wrzucać je do specjalnej urny i w ten sposób przekazać zabawkę od siebie dla cierpiących dzieci z regionu.
- Każdego roku chcemy wspierać placówki opiekujące się dziećmi – mówi Aneta Gil, Kierownik Marketingu IKEA Katowice – Liczymy, że symboliczny pluszak od naszych klientów będzie miłą niespodzianką dla najmłodszych, a uśmiech dziecka znaczy tak wiele - dodaje.
Podobne artykuły: |
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?